• جمعه / ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ / ۰۹:۳۱
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1401122618506
  • خبرنگار : 71592

واکنش وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به عملیات مجدو: در زمان مناسب پاسخ می‌دهیم

واکنش وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به عملیات مجدو: در زمان مناسب پاسخ می‌دهیم

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد، عملیات بمب‌گذاری در نزدیکی تقاطع مجدو در جنوب حیفا پیچیده بود و آمر این عملیات را پیدا خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری سما، یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جلسه ارزیابی امنیتی و گشت زنی در جبهه شمال و مرزهای مشترک با لبنان ضمن بیان مطالب مذکور اعلام کرد، تحقیقات همچنان ادامه دارد.

گالانت گفت، ارتش رژیم صهیونیستی در زمان مناسب به عملیات بمب‌گذاری که روز دوشنبه در نزدیکی تقاطع مجدو در جنوب حیفا انجام شد، پاسخ می‌دهد. سرویس‌های امنیتی همچنان در حال بررسی شرایط انفجار هستند تا بفهمند چه اتفاقی افتاده است.

وی در این گشت زنی که هرتزی هالوی، رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی، فرمانده منطقه شمال و فرمانده تیپ الجلیل نیز حضور داشتند با فرماندهی ارتش در جبهه شمالی وضعیت را در پی این عملیات مورد ارزیابی قرار داد و در جریان روند تحقیقات این عملیات و ارزیابی‌های سرویس‌های امنیتی در مرزهای شمالی قرار گرفت و نتایج اولیه تحقیقات و همچنین نتایج اطلاعاتی برای تکمیل تصویر وضعیت به دست آمد.

گالانت در این ارزیابی مدعی شد که شهادت مجری این عملیات از عملیات دیگری جلوگیری کرد که قصد داشت اجرایی کند.

وی از افشای اطلاعات بیشتر غیر از آنچه ارتش اجازه داده، خودداری کرد و گفت: من جلسه ارزیابی وضعیت را با رئیس ستاد و فرمانده فرماندهی شمال به پایان رسانده‌ام و تحقیقات درباره این حادثه همچنان ادامه دارد. این یک حمله پیچیده است؛ اما با توانایی‌های اطلاعاتی و عملیاتی نیروهای امنیتی، ما متوجه خواهیم شد که چه کسی پشت سر مجری این عملیات ایستاده است.

گالانت تهدید کرد، هر کسی که این حمله را انجام داده پشیمان خواهد شد و ارتش مکان مناسب و راه مناسب برای پاسخ به این عملیات را پیدا خواهد کرد و هر کسی را که مسؤول حمله باشد، مورد هدف قرار می‌دهد.

دستگاه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی شامگاه چهارشنبه در بیانیه‌ای مدعی شهادت مجری عملیات بمب‌گذاری روز گذشته در نزدیکی تقاطع مجدو در جنوب حیفا شدند.

ارتش صهیونیستی اعلام کرد که نیروهای امنیتی اسرائیلی شخصی را که روز دوشنبه از لبنان وارد اراضی اشغالی شده و دست به این عملیات زده بود، به شهادت رسانده‌اند.

همچنین شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی اعلام کرد، عامل عملیات مجدو که توسط ارتش این رژیم به شهادت رسید ظاهرا فلسطینی است و از یکی از اردوگاه‌های آوارگان در لبنان به اراضی اشغالی نفوذ کرده بود.

این شبکه اعلام کرد، سرویس‌های امنیتی رژیم در حال بررسی دست داشتن جنبش حماس در این عملیات هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha