• شنبه / ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۳:۳۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401122719191
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

سرپرست کمیته آموزش فدراسیون فوتبال:

فوتبالِ روز دنیا را رصد کنیم

فوتبالِ روز دنیا را رصد کنیم

ایسنا/اصفهان سرپرست کمیته آموزش فدراسیون فوتبال گفت: حضور در این کلاس‌ها و گرفتن مدرک آن لازم است، اما کافی نیست و باید دید در فوتبال روز دنیا چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

ابراهیم شکوری، با اشاره به برگزاری دوره سطح A مربیگری آسیا پس از ۱۲ سال در اصفهان، اظهار کرد: در آینده با توجه به سیاست‌هایی که فدراسیون فوتبال و کمیته آموزش دارد، به دنبال ارتقا کیفیت‌های دوره های آموزشی هستیم و خوشبختانه استان اصفهان به‌عنوان یکی از قطب‌های فوتبال در کشور کلاس بسیار خوبی را برگزار کرده است.

وی افزود: این دوره در سطحی مطلوب با حضور بازیکنان ملی و مربیان باسابقه‌ای که طی سال‌های گذشته در استان اصفهان مربیگری داشتند، برگزار شد. به گفته مدرس کلاس کیفیت کلاس بسیار بالا بوده است.

سرپرست کمیته آموزش فدراسیون فوتبال تعداد مربیان حاضر در این کلاس را ۲۴ مربی اعلام کرد و گفت: ۲۴ روز شبانه‌روزی تلاش کرده و خود را به علم روز دنیا مجهز کردند. به‌عنوان کسانی که می‌توانند فوتبال ما را متحول کنند باید به دنبال این باشند که مطالب به روز فوتبال را استخراج کرده و به علم روز فوتبال مجهز شوند.

وی تاکید کرد: همان‌طور که به مربیان دوره متذکر شدم حضور در این کلاس‌ها و گرفتن مدرک آن لازم است، اما کافی نیست و باید دید در فوتبال روز دنیا چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

شکوری یادآور شد: قصد داریم در فدراسیون و کمیته آموزش  نیز کلاس های بسیار خوب و باکیفیت را برگزار کنیم و به دنبال این هستیم که با کاهش کمیت به سمت کیفیت سازی برویم. کلاس‌هایی که تا پایان سال برگزار شد از جمله کلاس اصفهان این شرایط را داشت و به بهترین نحوه و کیفیت برگزار شد.

به گزارش ایسنا، دوره مربگیری سطح A فوتبال آسیا با هدف ارتقا دانش مربیان اصفهانی پس از ۱۲ سال به میزبانی اصفهان طی ۲۴ روز در قالب دو دوره ۱۲ روزه و با حضور ۲۴ شرکت‌کننده برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha