• یکشنبه / ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۳:۱۷
  • دسته‌بندی: اقتصاد کلان
  • کد خبر: 1401122819812
  • خبرنگار : 71523

تخصیص سهام عدالت به جاماندگان منتفی شد

تخصیص سهام عدالت به جاماندگان منتفی شد

رئیس سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد که تخصیص سهام عدالت به جاماندگان این سهام به دلیل تصویب نشدن پرتفویی که برای جاماندگان در نظر گرفته شده بود منتفی شد.

حسین قربان‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه موضوع پرتفوی جاماندگان سهام عدالت برای سومین مرتبه در هیات دولت مطرح شد، عنوان کرد: امروز هم با واگذاری هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان و ملی مس ایران به جاماندگان سهام عدالت موافقت نشد و در نتیجه تخصیص سهام عدالت به جاماندگان منتفی شد.

وی توضیح داد: زیرا دولت دیگر سهام ارزنده‌ای با ارزش ۳۵ هزار میلیارد تومان ندارد که به جاماندگان سهام عدالت تخصیص دهد. در واقع قرار بود به ۳.۵ میلیون نفر افرادی که به عنوان جامانده سهام عدالت شناسایی شده بودند (افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و همچنین سه دهک اول ایثارگران) نفری ۱۰ میلیون تومان سهام تخصیص داده شود.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی به این سوال که آیا تخصیص سهام عدالت به جاماندگان برای همیشه منتفی شد یا فقط در سال جاری. پاسخ داد: تخصیص سهام عدالت به جاماندگان تکلیف بودجه سال جاری بود و فعلا مشخص نیست در بودجه سال آینده چه تصمیمی در این مورد گرفته شود. اما در سال جاری به دلیل  مخالفت معاونت حقوقی ریاست جمهوری با پرتفوی این موضوع به نتیجه نرسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۷ ۲۲:۰۰

کاش آقای خاندوزی قولی نمیداد امیدوارکرده بود مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی ره برای ماندگان فرزندان شان منتظر بودیم حساب سرپرستان خانوار واریز شود نشد اشکال ندارد مددجویان هم خدایی دارند با سلام آقای خاندوزی قولی که داده بودید برای مددجویان بدون سهام عدالت این بود چرا واریز نشد؟مگه نکفتید قرار بود سهام عدالت جاماندکان بهزیستی و کمیته امداد ۱۰میلیون برای اونایی که تحت پوشش هستند و سهام عدالت ندارند واریز شود و عیدی مددجویان کلا قطع شده چرا؟ انگارنه انگار تنها فقط وعده بیش نبود تا عملش.سهام عدالت واریز شد ولی تا به الان هیچی از جاماندکان مددجویان ندیدیم واریز کنید چی شد پس؟ برای مددجویان بهزیستی کمیته امداد به فرزندانی که سهام عدالت ندارند قرار بود واریز شود ولی انگار نه انگار فقط وعده پیش نبود اگه واقعا راست میکفتید فرزندان معلولان جامانده هستند واریز کنید به سرپرست خانواده خیلی معلولان سرپرست خانواده بدون خونه اجاره نشین هستند بلکه با اون پول سهام فرزندان‌شان کمی از مشکلات شأن برطرف شود...چرا پست های من اشتراک گذاشته نمیشود شما را به خانم فاطمه زهرا(ع) و جون عزیزت اشتراک بگذارید ممنونم معلولان مشکلات زندگی و خیلی چیزهای دیگر مثل دکتر دارو درمان بیماریهای جسمی ناشنوایی ذهنی و هزاران مشکل مثل اجاره خونه هاشون ووووو خیلی مشکلات زندگی دیگری دارند ممنون میشم اشتراک بزارید تا واریز کنند سهام عدالت جاماندکان فرزندان مددجویان مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام ره ...سپاسگزاریم و سال ۹۹ حدود ۶۰درصد سهام خود فروختیم بلکه کمی مشکلات زندگی با پول سهام حل شود ولی الان ۳ ساله گذشته خبری از پول فروشمان نیست چرا بلآخره هرچیزی کفتید عمل کنید مقام معظم رهبری فرمودند هرکس فروخت پولش واریز کنید مسعولان محترم لطف کنید پیگیری کنید ممنونم