• چهارشنبه / ۲ فروردین ۱۴۰۲ / ۲۲:۲۱
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402010200715
  • خبرنگار : 50039

در چارچوب سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا رقم خورد؛

عیدی آسمان‌خراش‌های گرگانی به بسکتبال‌دوستان با شکست النفت عراق

عیدی آسمان‌خراش‌های گرگانی به بسکتبال‌دوستان با شکست النفت عراق
عکس تزئینی است

ایسنا/گلستان شهرداری گرگان با غلبه بر النفت عراق در شهر بغداد نخستین پیروزی بسکتبال کشور در یک عرصه بین‌المللی را در سال جدید شمسی رقم زد.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان پس از کسب این پیروزی ارزشمند در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این پیروزی‌ها حاصل زحمات کادر فنی پرتلاش و بازیکنان غیرتمند تیم شایسته شهرداری است که به عنوان عیدی سال ۱۴۰۲ به هواداران تقدیم شد.

مهران حاتمی با بیان اینکه بچه‌های تیم در بازی امروز بسیار خوب و قدرتمندانه به میدان رفتند تا ضمن حفظ جایگاه خود در جدول، قدرت خود را به سایر رقبا نشان دهند، خاطرنشان کرد: این برتری در شرایطی کسب شد که بازی در زمین حریف بود و حدود هفت بازیکن تیم سرماخوردگی بسیار شدید داشتند ولی دوام آوردند و وظایف خود را به نحو احسنت انجام دادند.

برنامه ریزی برای استمرار پیروزی ها در مرحله بعد

سرپرست تیم بسکتبال شهرداری گرگان با تأکید بر اینکه قطعاً در کسب این پیروزی‌ها دعای خیر هواداران همراه تیم است، ادامه داد: با تلاش بازیکنان و کادر فنی این پیروزی‌ها زمینه ساز صعود تیم به گروه بعد شد.

کریم علمی برنامه‌ریزی برای استمرار پیروزی‌های در مراحل بعد را از مهمترین اهداف تیم عنوان کرد و گفت: قطعاً بازیکنان و کادر فنی تیم تلاش می‌کنند تا نماینده شایسته جمهوری اسلامی ایران در این رقابت‌ها باشند.

گفتنی است، در چارچوب بازی‌های سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا تیم شهرداری گرگان از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه امروز چهارشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۲ در شهر بغداد به مصاف تیم النفت عراق رفت که این بازی با نتیجه ۱۰۱ بر ۹۱ به سود نماینده جمهوری اسلامی ایران رقم خورد.

شهرداری با کسب این پیروزی و حفظ صدرنشینی در گروه B سوپر لیگ باشگاه‌های غرب آسیا زنگ خطر یک حضور مقتدرانه را برای سایر تیم‌های حاضر در مرحله بعدی لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا به صدا درآورد.

کوارترهای اول و سوم این دیدار ۲۳-۲۹ و ۱۹-۲۸ به سود شهرداری گرگان پایان یافت و النفت عراق نیز با وجود پیروزی ۲۶-۲۳ و ۲۳-۲۱ در کوارترهای دوم و چهارم، نتوانست مانع از شکست خانگی خود شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha