• پنجشنبه / ۳ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۸
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1402010300894
  • خبرنگار : 50026

تقدیر معاون وزارت میراث فرهنگی از پویش "کاش بودی و می‌دیدی"

تقدیر معاون وزارت میراث فرهنگی از پویش "کاش بودی و می‌دیدی"

ایسنا/خراسان جنوبی معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از پویش « کاش بودی و می‌دیدی» فعالان گردشگری و مجازی استان خراسان جنوبی تقدیر کرد.

عید نوروز امسال حال و هوای شهرهای خراسان جنوبی تفاوتی بی نظیر دارد. تمام خیابان‌های شهر پر شده از عکس‌های جاذبه‌های تاریخی و گردشگری استان که با عنوان "کاش بودی و می‌دیدی" زمینه جذب مخاطبان و رهگذران را فراهم آورده و حداقل چند دقیقه‌ای فرد را به تفکر در مورد آن فضای تاریخی دعوت می‌کند.

این شیوه جذب با معرفی عکاسان گردشگری در زیر هر عکس فضایی جذاب از معرفی به شیوه جدید را فراهم کرده و این برنامه ریزی خلاقانه در کالبد ستاد استانی خدمات سفر شکل گرفت.

امسال در ستاد استانی خدمات سفر با حمایت و نگاه نو استاندار خراسان جنوبی کمیته تولید محتوا و نوآوری به صورت ابتکاری و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی تشکیل شد. در این راستا جلسات کمیته تولید محتوا و نوآوری با حضور جمعی از جوانان فعال در حوزه گردشگری، بازاریابی و مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شکل گرفت.

به گزارش ایسنا، این خلاقیت در ارائه جاذبه‌های گردشگری استان به اندازه‌ای نو و جدید بود که علی اصغر شالبافیان؛ معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از پویش « کاش بودی و می‌دیدی» فعالان گردشگری و مجازی استان خراسان جنوبی تقدیر کرد.

شالبافیان در صفحه اینستاگرام خود نوشت: این روزها، مسافران و گردشگرانی که به خراسان جنوبی سفر می‌کنند به واسطه کار نو و خلاقانه‌ کمیته تولید محتوا و نوآوری ستاد اجرایی خدمات سفر استان با محوریت روابط عمومی استانداری و با استفاده از ظرفیت‌های مردمی در قالب پویش « #کاش_بودی_و_می‌دیدی » در حال شناخت جاذبه‌های گردشگری و روایت‌های متفاوتی از نقاط مختلف این استان هستند. همراهی علاقمندان به گردشگری، فعالان فضای مجازی و خصوصا هنرمندان، سبب شده کاری نو برای معرفی هرچه بهتر این استان رقم بخورد. از اقدام تحسین برانگیز و موثر جوانان دست اندرکار این پویش تشکر و قدردانی می‌نماید. 

پویش « #کاش_بودی_و_می‌دیدی » در ۶ بخش معرفی جاذبه‌های گردشگری، اقامتگاه‌های بومگردی و هتل‌ها، غذاهای سنتی، آداب و رسوم مناطق، صنایع دستی و شرکت‌های فناور و دانش بنیان فعالیت دارد و به شکل هنرمندانه‌ای به اطلاع رسانی ظرفیت‌های استان خراسان جنوبی می‌پردازد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha