• پنجشنبه / ۳ فروردین ۱۴۰۲ / ۲۲:۵۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402010301091
  • خبرنگار : 71572

سرمربی روسیه: هماهنگی کاملی نداشتیم

سرمربی روسیه: هماهنگی کاملی نداشتیم

سرمربی تیم ملی روسیه می‌گوید تیمش مدت‌ها بود که تمرین خاصی نداشت و بازیکنانش هماهنگی کاملی نداشتند.

به گزارش ایسنا، والری کارپین، سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه، پس از تساوی یک بر یک مقابل ایران اظهار کرد: تیم ما مدت‌ها بود که تمرین خاصی نداشت و هماهنگی کاملی نداشتیم. از نظر نتیجه باید بگویم نتیجه بدی نبود. وقتی یک گل جلو افتادیم خوشحال شدم اما وقتی گل خوردیم بازی به سمت دیگری رفت و بیشتر حمله‌ها از جانب ایران بود. برنامه ما هم ضد حمله بود.

او درباره حضور هواداران در ورزشگاه گفت: حضور آنها به گرمی بازی کمک کرد. اصلا تصور نمی‌کردم چنین تماشاگران پرشوری داشته باشید. حضور آنها باعث شد دو تیم فوتبال خیلی خوبی را ارائه دهند. با وجود تماشاگران می‌شود فوتبال باکیفیت‌تر و باکلاس‌تری را انجام داد. ایران تیم بسیار خوب و قدرتمندی است.

سرمربی روسیه در پاسخ به سوالی درباره تفاوت شکل تیمی ایران با امیر قلعه‌نویی و مربیان قبلی ایران گفت: ما مسلما نمی‌توانستیم آنالیز خاصی داشته باشیم چون مربی جدیدی روی نیمکت ایران حضور داشت. سیستم آنها ۱-۲-۳-۴ بود و در دقایق مختلف تغییر می‌کرد. آنالیز قوی از ایران نداشتیم چون سبک کی‌روش و قلعه‌نویی کاملا با هم فرق داشت.

او درباره تفاوت فوتبال ایران و روسیه بیان کرد: فوتبال این دو کشور تفاوت زیادی ندارد. مخصوصا اینکه می‌خواهیم تقابل با کشورهای آسیایی را شروع کنیم. با عراق هم بازی خواهیم کرد و باید کم‌کم بازیکنان ثابت خودمان را پیدا کنیم. بازیکنان جوانی را دعوت کرده‌ایم و باید بدانیم در چه شرایطی هستیم. اگر بخواهیم به آسیا بیایم باید خودمان را با شرایط این قاره منطبق کنیم.

کارپین درباره حضور این کشور در کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: من هیچگونه اطلاعی از این مساله ندارم و فدراسیون فوتبال روسیه باید پاسخگو باشد.

او در پاسخ به این سوال که پس از تساوی مقابل ایران ممکن است با انتقادی روبه‌رو شود یا خیر، بیان کرد: با بازیکنان جدید، ترکیب جدیدی و غایبان زیاد خوب کار کردیم. ما در این جو ورزشگاه و مقابل تماشاگران و تیم خوب ایران بازی بدی را ارائه ندادیم.

سرمربی روسیه درباره مفیدبودن بازی مقابل ایران و تیم‌هایی مثل ایران عنوان کرد: مقابل تیمی که در چند دوره در جام جهانی بود افتخار است. تیم‌های آسیا ضعیف نیستند و چند دوره در جام جهانی حضور داشتند و عملکرد خوبی از خود نشان دادند. نتیجه حضور ما در آسیا مشخص نیست اما به هر حال بازی مقابل تیم‌های خوب آسیا روی کسب تجربه بسیار تاثیرگذار است.

او در پایان در رابطه گل‌نزدن در جریان بازی توسط هیچکدام از دو تیم گفت: اتفاقات خاصی در بازی رخ می‌دهد که گلزنی اتفاق می‌افتد. در دیگر دقایق هم موقعیت‌هایی به وجود آمد که با بدشانسی دو تیم از بین رفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha