• شنبه / ۵ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۷:۲۹
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1402010501847
  • خبرنگار : 50026

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی مطرح کرد:

تاکید بر مدیریت مناسب سفرهای نوروزی

تاکید بر مدیریت مناسب سفرهای نوروزی

ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اظهار کرد: در بحث تعطیلات نوروزی و سفرهای مردم نیازمند مدیریت مناسبی هستیم که مردم بتوانند از این ایام به خوبی استفاده کرده و با کمترین مشکل روبرو شوند.

سرهنگ حسن شجاعی نسب، امروز شنبه ۵ فروردین در مراسم آغاز رزمایش ظفر ۱۴۰۲، گفت: بحث تعطیلات نوروزی و سفر و مسافرت  مردم و آنچه که شور نشاط را در بین مردم رخ می دهد نیازمند مدیریت مناسبی است که مردم بتوانند از این ایام به خوبی استفاده کنند و با کمترین مشکل روبرو شوند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی اظهار کرد: ما در صحنه عمل علاوه  بر گفتار باید در عمل اقتدار خود را نشان بدهیم.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: همه ساله کارکنان انتظامی در حوزه کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها، پلیس راه  و پلیس راهور در خدمت مردم به صورت مضاعف هستند و کار ویژه‌ای که امسال اتفاق افتاد و برنامه ریزی شد این بود که همکاران ما در مجموعه یگان ویژه یک استعداد قابل توجهی در قالب عملیات ظفر ۱۴۰۲ بکارگیری کنیم.

شجاعی نسب با اشاره به اینکه گشت‌های یگان ویژه به کمک گشت‌های انتظامی در محل‌ها و میادین محسوس تر خواهد بود تا بتوانند خدمت بیشتری به مردم ارائه بدهند، تصریح کرد: مأموریت‌های گشت یگان ویژه در این طرح شامل مقابله با پیشگیری از سرقت بوده و همچنین در نقاط شلوغ و دارای جمعیت حضور خواهند داشت و کار ویژه آن مبارزه با خرده فروشان و جمع آوری معتادان است.

وی افزود: ماموران مقابله با قاچاق و عرضه خارج از شبکه سوخت را در دستور کار خواهد داشت که یک فضای مناسبی را در ایام تعطیلات برای مردم فراهم کرده و بتوانیم خدمت گزار واقعی مردم باشیم.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از مردم خواست: با رعایت قوانین و مقررات و رعایت اصول ایمنی همکاری خوبی با پلیس داشته باشند که شاهد ناهنجاری، تصادفات و جرائم نباشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha