• شنبه / ۵ فروردین ۱۴۰۲ / ۲۱:۲۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402010501888
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

بهره‌مندی ۱۸۸۶ نفر از خدمات امدادی جمعیت هلال احمر اصفهان

بهره‌مندی ۱۸۸۶ نفر از خدمات امدادی جمعیت هلال احمر اصفهان

ایسنا/اصفهان مدیر روابط عمومی هلال‌احمر استان اصفهان معاونت جوانان این جمعیت، با اشاره خدمات ارائه شده توسط این جمعیت، گفت: در این مدت ۴ هزار ۹۸۷ نفر از ایستگاه‌های سلامت، هزار و ۸۸۶ نفر از خدمات امدادی بشر دوستانه اکیپ سحاب، ۳ هزار ۹۲۲ کودک از فضای دوستدار کودک و ۲ هزار و ۲۳ نفر از خمیه‌های نماز بهره‌مند شده‌اند.

مهدی ردانی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به خدمات ارائه شده توسط جمعیت هلال احمر، اظهار کرد: از تاریخ ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱ تا ۳ فروردین‌ماه ۱۴۰۲، حدود ۱۲۸ مورد عملیات و خدمت توسط نیروهای معاونت امدادونجات هلال‌احمر استان اصفهان پوشش داده شده که ۵۸ مصدوم از حوادث مذکور، به مراکز درمانی و بیمارستان منتقل شده‌اند.

وی درخصوص نجات  ۱۰۷ نفر از حوادث، توسط مأموران امدادونجات این جمعیت، افزود: در طول بازه زمانی گفته شده، ۸۸ نفر اسکان یافتند و هفت نفر در عملیات‌های انجام شده رهاسازی شده‌اند. همچنین در این مدت ۴ هزار ۹۸۷ نفر از ایستگاه‌های سلامت، هزار و ۸۸۶ نفر از خدمات امدادی بشر دوستانه اکیپ سحاب، ۳ هزار ۹۲۲ کودک از فضای دوستدار کودک و ۲ هزار و ۲۳ نفر از خمیه‌های نماز بهره‌مند شده‌اند.

وی با بیان اینکه هزار و ۳۵۳ نفر در این مدت به داروخانه‌ این جمعیت مراحعه کردند، اعلام کرد: حدود ۱۵ هزار و ۲۵۰ نفر نیز به پست‌های ثابت نیروهای جوان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان مراجعه کرده‌اند. همچنین هزار و ۶۵۷ نفر به مرکز توانبخشی استان طی مدت اشاره شده، مراجعه کرده‌اند.

مدیر روابط عمومی هلال‌احمر استان اصفهان معاونت جوانان این جمعیت، تصریح کرد: گفتنی است معاونت داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان، ۳ هزار و ۸۹۴ بسته معیشتی را توزیع کردند و هزار ۷۸۸ نفر توسط معاونت آموزش این جمعیت، تحت آموزش در پست‌های نوروزی و پایگاه‌ها قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha