• چهارشنبه / ۹ فروردین ۱۴۰۲ / ۰۸:۴۱
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1402010903270
  • خبرنگار : 50026

کشف ۳۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

کشف ۳۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان از کشف ۳ هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین عرب اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان نهبندان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور های فرعی شهرستان به ۴ دستگاه خودروی پژو  مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، مقدار ۳ هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی  کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان کرد: مأموران در این رابطه ۴ دستگاه خودرو توقیف و ۴ نفر متهم دستگیر که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

عرب خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

سرهنگ حسین آسفی، جانشین انتظامی شهرستان زیرکوه نیز از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری ۶ نفر خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد. 

وی ادامه داد: در راستای برخورد و مقابله با هنجارشکنان، به ویژه فروشندگان و مصرف کنندگان مواد مخدر، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان زیرکوه اجرایی شد.

آسفی بیان کرد: مأموران پلیس با انجام تحقیقات گسترده و بررسی‌های میدانی نقاط جرم خیز را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وارد پاتوق‌ها و مخفیگاه‌های متهمان شدند و در بازرسی از محل‌ها ۶ نفر خرده فروش را دستگیر کردند و به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

جانشین انتظامی شهرستان زیرکوه یادآور شد: در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha