• پنجشنبه / ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۰:۲۴
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402011003805
  • خبرنگار : 71145

مقابله مبارزان فلسطینی با نیروهای اشغالگر در شهرک «قباطیه» در «جِنین»

مقابله مبارزان فلسطینی با نیروهای اشغالگر در شهرک «قباطیه» در «جِنین»

صبح امروز، پنج‌شنبه (۳۰ مارس ۲۰۲۳) رزمندگان مقاومت فلسطین با شجاعت و با استفاده از سلاح و بمب‌های ساخت داخل به مقابله با یورش نیروهای اشغالگر اسرائیل به شهرک قباطیه در جنین پرداختند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری شهاب، تعداد زیادی از نیروهای اشغالگر صبح امروز از چند محور به شهرک قباطیه در جنوب شهر جنین در شمال کرانه باختری حمله کردند که درگیری با نیروهای مقاومت را در پی داشت.

درگیری بین نیروهای مقاومت و سربازان اشغالگر در قباطیه بیش از یک ساعت ادامه داشت و نیروهای مقاومت جلو حمله نیروهای رژیم صهیونیستی را گرفتند.

در تصاویر منتشر شده حجم تیراندازی گسترده به سمت نیروهای اشغالگر و نیز استفاده نیروهای مقاومت از بمب‌های ساخت داخل نشان داده می‌شود که آنها را به سمت خودروهای نظامی اشغالگران پرتاب می‌کنند.

این در حالی است که ارتش اشغالگر تجهیزات نظامی را به شهرک قباطیه گسیل کرده و دست به تیراندازی‌های بی‌هدف و ممتد در خیابان‌های شهرک مورد نظر زده است.

به طوریکه دو جوان فلسطینی به ضرب گلوله اشغالگران جراحت متوسط برداشتند. هر دو زخمی به بیمارستان منتقل شدند.

منابع محلی گفتند، نیروهای اسرائیلی همچنین زیاد نزال اسیر آزاد شده فلسطینی را در منزلش در قباطیه بازداشت کرده و به مکانی نامعلوم بردند.

گردان‌های القدس- لشکر قباطیه و شهدای الاقصی و گردان‌های القسام اعلام کردند که وارد درگیری‌های مسلحانه با اشغالگران شده و از چند محور به مقابله با اشغالگرانی پرداختند که به شهرک قباطیه حمله کردند.

گردان‌های القدس، شاخه نظامی جهاد اسلامی - گروه‌های قباطیه در اطلاعیه‌ای نظامی از وقوع درگیری‌های مسلحانه و سد کردن حملات نیروهای اشغالگر خبر دادند.

همچنین تعدادی از نیروهای مقاومت فلسطین شامگاه دیروز چهارشنبه گروهی از نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست را در مناطق مختلف کرانه باختری هدف قرار دادند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، نیروهای مقاومت به سوی شهرک یهودی شاکید در غرب جنین و شهرک یهودی حومش واقع در حد فاصل میان جنین و نابلس آتش گشودند.

مبارزان فلسطینی در اقدامی دیگر شماری از اشغالگران صهیونیست را در غرب جنین هدف گلوله قرار دادند.

شایان ذکر است که عملیات‌های مقاومتی علیه نظامیان و شهرک نشینان یهود در کرانه باختری و بیت المقدس اوج گرفته است.
 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha