• پنجشنبه / ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۶
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1402011003971

یک‌ فعال قرآنی گفت:

به دنبال عملی کردن توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در خانه‌ قرآنی توحید هستیم

به دنبال عملی کردن توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در خانه‌ قرآنی توحید هستیم

ایسنا/قم مدیر خانه قرآنی توحید گفت: استفاده از اساتید قرآنی و متخصصان، پر بار کردن محافل خانگی و استفاده از اساتید در این محافل و معرفی اساتید به مساجد از جمله اقداماتی است که برای عملیاتی کردن توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در نظر گرفته شده است.

الهام جواهری، مدیر خانه قرآنی توحید، در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: حدود ۱۰ سال است که این خانه قرآنی فعالیت خود را در قنوات آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه بیشتر حمایت هایی که صورت می‌گیرد معنوی است، گفت: از طرف ارگان هایی که در منطقه هستند کمک خاصی انجام نشده است و بیشتر کمک‌ها از طرف سازمان تبلیغات اسلامی بوده است.

وی اظهار کرد: همه گروه‌های سنی در خانه قرآنی ما حضور دارند اما بیشترین استقبال برای گروه سنی خردسالان و پیش دبستانی است.

جواهری بیان کرد: برای جذب مخاطبین، اقدامات و فعالیت های متعددی انجام شده است اما در جذب مخاطب، بیشترین تاثیرگذاری را ارائه کار خوب دارد. اگر کار به خوبی انجام شود هر خانواده تبدیل به تبلیغ برای جذب مخاطب بیشتر می‌شود.

مدیر خانه قرآنی توحید یادآور شد: در راستای عمل به توصیه هایی که رهبر معظم انقلاب در محفل انس با قرآن کریم و دیدار با قاریان داشتند برنامه های متعددی تدوین شده است.

این فعال قرآنی اضافه کرد: استفاده از اساتید قرآنی و متخصصان، پر بار کردن محافل خانگی و استفاده از اساتید در این محافل، معرفی اساتید به مساجد از جمله اقداماتی است که برای عملیاتی کردن توصیه های رهبر معظم انقلاب در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha