• جمعه / ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ / ۲۱:۴۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402011104464
  • خبرنگار : 50175

یک مسئول خبر داد:

جابجایی بیش از ۸۴ هزار مسافر نوروزی در لرستان

جابجایی بیش از ۸۴ هزار مسافر نوروزی در لرستان

ایسنا/لرستان معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: از ۲۴ اسفندماه سال ۱۴۰۱ تا ۱۰ فروردین‌ماه سال جاری ۸۴ هزار و ۸۳۳ نفر با استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان جابه‌جا شده‌اند.

رضا عبدی امروز ۱۱ فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: همزمان با آغاز طرح و سفرهای نوروزی از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا پایان ۱۰ فروردین‌ماه سال جاری، ۱۰ هزار و ۷۰۲ سفر از طریق ناوگان عمومی و از مبدأ استان به مناطق مختلف صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲ درصد رشد داشته است.

وی اضافه کرد: در این مدت ۸۴ هزار و ۸۸۳ هزار مسافر از این طریق جابجا و ۱۳ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته که بیشترین مسافر جابجا شده با ناوگان عمومی مسافر در روزهای ۲۴، ۲۷ و ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۱ بوده است.

معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با بیان اینکه کمترین سفر در ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ و اول فروردین جاری به ثبت رسیده است، تصریح کرد: در این مدت تعداد مسافر وارد شده به استان از طریق ناوگان حمل‌ونقل عمومی ۶۴ هزار و ۷۳۷ نفر بوده که نسبت به مدت مشابه گذشته ۱۱ درصد کاهش نشان می‌دهد.

عبدی ادامه داد: تعداد مسافر خارج شده از استان نیز با ۱۶ درصد افزایش به ۵۴ هزار و ۹۳۷ نفر رسیده و تردد ورودی به استان نیز با ۸۱۳ هزار و ۳۵ وسیله نقلیه ۵ درصد کاهش داشته است و با توجه به افزایش تعداد مسافرت‌ها به خارج از استان، سفرهای خروجی وسایل نقلیه ناوگان حمل‌ونقل عمومی لرستان نیز با ۸۱۱ هزار و ۹۶۲ وسیله، ۳ درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی با اشاره به آغاز طرح کشیک نوروزی ناوگان حمل‌ونقل عمومی لرستان از ۲۴ اسفند افزود: همچنین نمایندگان اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در پایانه‌های برون‌استانی خرم‌آباد، بروجرد، دورود و الیگودرز حضور دارند و به شکایات مردم رسیدگی می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha