• جمعه / ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ / ۲۲:۵۱
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402011104484
  • خبرنگار : 71469

تارتار: قایدی روی نتیجه بازی نقش داشت

تارتار: قایدی روی نتیجه بازی نقش داشت

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن بیان کرد که مهدی قایدی امروز روی هر دو گل استقلال نقش داشت و در نتیجه بازی، اثرگذار بود.

به گزارش ایسنا، ‌مهدی تارتار در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل تیم فوتبال استقلال تهران از سری رقابت‌های هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال ایران که از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی برگزار شد و با نتیجه ۲ بر صفر به سود استقلال به پایان رسید، اظهار کرد: بازی بسیار خوب و زیبایی بود. درست است که شکست خوردیم اما در شروع بازی یک موقعیت خوب داشتیم که اگر به گل می‌رسیدیم شرایط بازی فرق می‌کرد. بعد از آن استقلال یک موقعیت خیلی خوب داشت که مهدی قایدی به خوبی استفاده کرد و فکر می‌کنم امروز قایدی در مورد نتیجه بازی تاثیرگذار بود و روی گل اول و دوم نقش داشت.

پیروزی حق استقلال بود

وی افزود: باید این موضوع را صادقانه بگویم. فکر می‌کنم استقلال مستحق برد بود و ما با توجه به بضاعت خود خوب بازی کردیم. بازی در نیم فصل دوم در برابر مدعیان سخت است. زمانی که در کورس قهرمانی هستند فشار زیادی وارد می‌کنند و هواداران نیز به آن‌ها کمک می‌کنند. ما مقابل استقلال خوب بازی کردیم و بنده این شکست را گردن می‌گیرم و مسئولیت آن با من است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به اینکه باید به ادامه فصل نگاه و شرایط خود را دنبال کنیم، عنوان کرد: بازی‌های سختی داریم. باید خیلی زود ریکاوری و آماده بازی بعد شویم.

تارتار در مورد غیبت محمدرضا سلیمانی مهاجم این تیم، گفت: امروز بد آوردیم. فکر می‌کنم او دو روز قبل در تمرین آسیب دید و به این مسابقه نرسید. دست و بال ما خیلی باز نیست و سعید باقرپسند را نیز نیم فصل اول از دست دادیم. این مساله تاثیرگذار بود اما سایر بازیکنان تلاش خود را کردند. 

وی ادامه داد: ذوب آهن از نظر بازیکن در مضیقه است اما بازیکنان خوبی داریم و امروز مقابل استقلال خوب بازی کردند و سه بازیکن ما که از آکادمی بودند امروز به میدان رفتند و نمایش خوبی داشتند که برای ما رضایت‌بخش است. بازی کردن مقابل تیم بزرگ استقلال خیلی سخت است اما با اعتماد به نفس به میدان رفتند و ما از ‌آن‌ها راضی هستیم.

خط دفاعی ما عملکرد بدی مقابل خط حمله استقلال نداشت

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در مورد عملکرد خط دفاعی تیمش نیز، خاطرنشان کرد: ما در سه بازی گذشته گلی را دریافت نکرد بودیم و گل زودهنگام در برابر استقلال که عناصر سرعتی خوبی در خط حمله دارد، سخت است. آن‌ها در نیم فصل دوم هماهنگی لازم را به دست آورده‌اند و قوی عمل کرده اند. خط دفاعی ما در مقابل خط حمله خوب استقلال عملکرد بدی نداشت و باید با آنالیز اشکال کار را بررسی کنیم.

تارتار در مورد آرمان قاسمی، بازیکن این تیم نیز، اظهار کرد: آرمان در تمرینات تیم حضور دارد و بازیکنان برای ما فرقی ندارند و هر کسی شرایط بهتری داشته باشد، قطعا به میدان می رود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha