• شنبه / ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۱
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402011204700
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

نجات یافتن ۲۰۵ نفر از حوادث رخ داده توسط هلال احمر اصفهان

نجات یافتن ۲۰۵ نفر از حوادث رخ داده توسط هلال احمر اصفهان

ایسنا/اصفهان مدیر روابط عمومی هلال‌احمر استان اصفهان با اعلام اینکه از تاریخ ۲۴ اسفند تا ۱۰ فروردین‌ماه، ۲۴۶ مورد عملیات و خدمت توسط نیروهای معاونت امداد و نجات هلال‌احمر استان اصفهان پوشش داده شده است، گفت: همچنین ۲۰۵ نفر از حوادث رخ داده توسط مأموران امداد و نجات این جمعیت نجات یافتند.

مهدی ردانی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان در ایام نوروز، اظهار کرد: از تاریخ ۲۴ اسفند تا ۱۰ فروردین‌ماه، ۲۴۶ مورد عملیات و خدمت توسط نیروهای معاونت امداد و نجات هلال‌احمر استان اصفهان پوشش داده شده است و ۱۱۴ مصدوم حوادث مذکور، به مراکز درمانی و بیمارستان منتقل شده‌اند.

وی با اشاره به نجات یافتن ۲۰۵ نفر از حوادث رخ داده توسط مأموران امداد و نجات این جمعیت، افزود: در طول بازه زمانی مذکور، ۱۳۷ نفر اسکان یافتند و ۱۱ نفر در عملیات‌های انجام شده رهاسازی شده‌اند.

مدیر روابط عمومی هلال‌احمر استان اصفهان با اشاره به خدمات ارائه شده توسط معاونت جوانان این جمعیت، اعلام کرد: در این بازه زمانی، ۱۱ هزار و ۲۳۸ نفر از ایستگاه‌های سلامت، ۴۵۶۱ نفر از خدمات امدادی بشر دوستانه اکیپ سحاب، ۶۱۰۳ کودک از فضای دوستدار کودک و ۵۶۱۸ نفر از خمیه‌های نماز بهره‌مند شده‌اند.

وی با بیان اینکه ۳۳ هزار و ۸۵۴ نفر نیز به پست‌های ثابت نیروهای جوان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان مراجعه کرده‌اند، ادامه داد: ۳۸۴۷ نفر به داروخانه این جمعیت و ۴۰۵۳ نفر به مرکز توانبخشی استان طی مدت اشاره شده، مراجعه کرده‌اند.

ردانی‌پور با اشاره به خدمات انجام شده توسط معاونت داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان، خاطرنشان کرد: ۵۰۶۶ بسته معیشتی نیز توسط نیروهای تحت پوشش معاونت داوطلبان این جمعیت هلال احمر توزیع شده و ۴۵۲۳ نفر توسط معاونت آموزش این جمعیت، تحت آموزش در پست‌های نوروزی و پایگاه‌ها قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha