• شنبه / ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۷
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402011204723

یک فوتی و ۳۴ بستری جدید کرونا طی ۲۴ ساعت در فارس

یک فوتی و ۳۴ بستری جدید کرونا طی ۲۴ ساعت در فارس
عکس آرشیوی است.

ایسنا/فارس براساس آخرین آمار وضعیت شیوع کروناویروس در فارس، طی ۲۴ ساعت منتهی به صبح امروز شنبه ۱۲ فروردین، یک مورد فوت و ۳۴ مورد بستری جدید ناشی از ابتلا به کرونا در این استان ثبت شده است.

آخرین آمارهای اعلامی علوم پزشکی شیراز در خصوص وضعیت شیوع کروناویروس حاکیست که از ابتدای شیوع این بیماری تا صبح امروز شنبه ۱۲ فروردین با انجام دو میلیون و ۲۷۱ هزار و ۹۴۰ تست تشخیصی مولکولی و سریع، ۶۶۳ هزار و ۷۹۱ بیمار مثبت شناسایی شده است.

از مجموع تست‌های انجام شده از ابتدای شیوع تاکنون، یک میلیون و ۸۴۰ هزار و ۵۶۰ تست تشخیصی مولکولی بوده که ۵۳۴ هزار و ۵۴۱ مورد بیمار مثبت قطعی شناسایی شده، همچنین از ابتدای آغاز طرح شهید حاج «قاسم سلیمانی» تاکنون ۴۳۱ هزار و ۳۸۰ مورد تست سریع انجام شده و ۱۲۹ هزار و ۲۵۰ بیمار مثبت شناسایی شده است.

با بستری ۳۴ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، هم اکنون ۲۳۹ بیمار مثبت و مشکوک دارای علایم در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد، ۳۲ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش های ICU، مراقبت های ویژه درمانی دریافت می کنند.

این گزارش حاکیست که متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، یک مورد جدید فوتی ناشی از کووید۱۹ در فارس ثبت شده که مجموع جان باختگان ناشی از کووید۱۹ از ابتدای شیوع بیماری تاکنون، به هشت هزار و ۱۸۴ نفر رسیده است.

برپایه این گزارش تاصبح شنبه ۱۲ فروردین، مجموع تعداد دُز تزریق شده واکسن کرونا در شهرستان های زیرمجموعه علوم پزشکی شیراز با احتساب چهار دُز، به هشت میلیون و ۲۸۹ هزار و ۹۸۵ دُز رسیده که از این تعداد سه میلیون و ۴۳۵ هزار و ۳۱۷ دُز نوبت اول، سه میلیون و ۱۴۲ هزار و ۳۵۳ دُز نوبت دوم، یک میلیون و ۵۷۶ هزار و ۱۷۰ دُز نوبت سوم و ۱۳۶ هزار و ۱۴۵ دُز یادآور واکسن بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha