• یکشنبه / ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۶
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1402011305066
  • خبرنگار : 71594

سرمدی خبر داد

بررسی ایرادات شورای نگهبان به مصوبه ساماندهی استخدام کارکنان در اولین جلسه کمیسیون اجتماعی

بررسی ایرادات شورای نگهبان به مصوبه ساماندهی استخدام کارکنان در اولین جلسه کمیسیون اجتماعی

یک عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از بررسی ایرادات شورای نگهبان به مصوبه ساماندهی استخدام کارکنان دولت در جلسات اولیه این کمیسیون در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

کیومرث سرمدی در گفت و گو با ایسنا، در رابطه با اولین دستورکارهای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در سال ۱۴۰۲ گفت: یکی از مواردی که الان مطرح و مورد مطالبه است و به نوعی بحث روز محسوب می شود، ابهامات و ایراداتی بود که در پایان سال ۱۴۰۱ شورای نگهبان به مصوبه ساماندهی استخدام کارکنان دولت داشت.

وی افزود: به طور عادی این موضوع به کمیسیون اجتماعی ارجاع می شود که کمیسیون نیز در اولین فرصت برای رفع این ابهامات و اشکالات باید اقدام کند و به آن بپردازد.

این عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی در پایان گفت: امیدواریم که در روزهای اولیه شروع کار در سال جدید بتوان این موضوع را بررسی و ایرادات آن را برطرف کرد تا ان شاءالله به شورای نگهبان ارجاع شده و نهایی شود.

طرح ساماندهی استخدام کارکنان دستگاه های دولتی از ابتدای سال ۱۴۰۱ در دستورکار نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار گرفت و سرانجام پس از بررسی‌های بسیار در اسفندماه به تصویب رسید و پس از آن به شورای نگهبان ارسال شد، اما سخنگوی شورای نگهبان در آخرین نشست خبری خود در سال ۱۴۰۱ گفت که طرح ساماندهی کارکنان دستگاه‌ها، با ابهاماتی مواجه است که تا پایان سال گزارش مبسوطی را ارایه خواهم داد و این طرح به دلیل برخی ابهامات به مجلس بازگردانده شد تا پس از رفع ابهامات، دوباره در شورای نگهبان مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۱-۱۴ ۰۹:۰۶

سلام انشالله که قراردادی و شرکتی و حجمی و برون سپاری هر چه زودتر تعیین تکلیف شود

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۱۴ ۱۰:۲۷

باسلام وخسته نباشید خدمت نمایندگان محترم مجلس وهمچنین شورای محترم نگهبان طاعات عبادات به درگاه خداوند بزرگ قبول انشالله که همگی تندرست وسلامت باشید

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۱۴ ۱۳:۱۹

سلامتی تا پایان سال طول میکشه این میگه اون قبول نکرد اون میگه این قبول نکرد....

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۱۴ ۱۶:۴۰

باسلام خدمت نمایندگان عزیز خسته نباشی فقط یک جمله بهتون می گم ک واقعا لیا قتشو دارین...خیلی مردین ....بهترین مجلس ک تا حالا ب چشم دیم

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۲۱ ۱۸:۳۷

سلام خسته نباشید آیاواقعلاشرکت ها جمع میشوند