• دوشنبه / ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۲
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402011405597
  • خبرنگار : 71496

ارتش رژیم صهیونیستی، خلبانان معترض را به اخراج تهدید کرد

ارتش رژیم صهیونیستی، خلبانان معترض را به اخراج تهدید کرد

ارتش رژیم صهیونیستی رویکرد جدید خود را در مورد اخراج خلبانانی که از حضور در جلسات تمرین خودداری می‌کنند، به فرماندهان ارشد نیروی هوایی این رژیم ابلاغ کرد.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای رای الیوم، طبق گزارش برخی رسانه‌های عبری، ژنرال تومر بار، فرمانده نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی قصد دارد خلبانان ذخیره‌ای را که در اعتراض به طرح اصلاحات قضایی کابینه از حضور در خدمت سربازی سر باز می‌زنند، اخراج کند.

طبق گزارش شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، اتحادیه وکلای نیروی هوایی رژیم صهیونیستی به تازگی با فرماندهان ارشد نیروی هوایی این رژیم دیدار کرده و این رویکرد جدید را به آنها ابلاغ کرد.

طبق گزارش این شبکه عبری زبان، آنها گفتند هرگونه تهدید جدیدی از سوی خلبانان ذخیره مبنی بر عدم حضور در خدمت سربازی، با مجازات‌ها و احتمال کنار گذاشته شدن از فعالیت‌های عملیاتی مواجه خواهد شد.

روزنامه عبری زبان هاآرتص نیز به نقل از ژنرال تومر بار نوشت، در صورتی که خلبانان در تمرین شرکت نکنند، امکان شرکت در فعالیت‌های عملیاتی هرگز وجود نخواهد داشت؛ خلبانان ذخیره پیوسته تمرین می‌کنند و از دست رفتن جلسات متعدد تمرین ممکن است بر شایستگی و قابلیت نیروها تاثیر بگذارد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی هم به هاآرتص گفت، ارتش هرگز به آنچه در نشست‌های پشت درهای بسته گفته می‌شود، نمی‌پردازد اما در چند هفته گذشته تمامی فرماندهان ارتش این رژیم مذاکراتی را با نیروهای خود در خدمت سربازی با هدف تقویت انسجام ارتش و حفظ قابلیت‌های آن انجام دادند.

ماه گذشته میلادی ۳۷ تن از مجموع ۴۰ تن از سربازان پشتیبان در اسکادران ۶۹ نیروی هوایی رژیم صهیونیستی اعلام کردند که یک جلسه تمرینی را تحریم خواهند کرد و به لیست رو به افزایش یگان‌های ارتش از جمله برخی نیروهای ویژه این رژیم پیوستند که تهدید کردند در خدمت سربازی شرکت نمی‌کنند.

در پی اعتراضات گسترده‌ در اراضی اشغالی پس از آنکه کابینه بنیامین نتانیاهو اعلام کرد که یوآو گالانت، وزیر جنگ را به دلیل هشدار علنی‌اش درباره پیامدهای امنیتی پیشنهادهای ائتلاف حاکم و درخواستش برای توقف روند تصویب این اصلاحات جهت ایجاد فرصتی برای انجام مذاکرات سازش، برکنار کرد، روند تصویب این اصلاحات هفته گذشته موقتا متوقف شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha