• دوشنبه / ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۱
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402011405616

تداوم روند افزایشی آمار قربانیان کرونا در فارس

تداوم روند افزایشی آمار قربانیان کرونا در فارس
عکس آرشیوی است

ایسنا/فارس براساس آخرین اطلاعات آماری اعلامی علوم پزشکی شیراز، طی ۲۴ ساعت منتهی به صبح ۱۴ فروردین با ثبت یک مورد فوت ناشی از کرونا، روند افزایش آمار قربانیان این بیماری در فارس تداوم یافت.

اطلاعات آماری از وضعیت شیوع کروناویروس در فارس حاکیست که از ابتدای شیوع این بیماری تا صبح دوشنبه ۱۴ فروردین، با انجام دو میلیون و ۲۷۲ هزار و ۱۰۱ تست تشخیصی اعم از مولکولی و سریع، ۶۶۳ هزار و ۸۵۰ بیمار مثبت در سراسر فارس شناسایی شده است.

گزارش‌ها حاکیست که از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون ۶۵۵ هزار و ۳۶۶ هم استانی مبتلا به کووید۱۹ بهبود یافته که از بیمارستان ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده‌اند.

برپایه این اطلاعات آماری، طی ۲۴ ساعت منتهی به صبح دوشنبه ۱۴ فروردین، ۳۷ بیمار جدید در مراکز درمانی فارس پذیرش شدند.

این آمار نشان می‌دهد که تا صبح امروز، ۲۳۱ بیمار مثبت و مشکوک دارای علایم در بیمارستان های استان بستری بودند و ۳۳ نفر از آنان به دلیل وخامت شرایط جسمی، تحت مراقبت‌های ویژه درمانی قرار داشتند.

برپایه همین آمار و همانند روزهای اخیر، متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، یک مورد جدید فوت ناشی از کووید۱۹ در فارس گزارش و ثبت شد و مجموع جان باختگان ناشی از ابتلا به کووید۱۹ از ابتدای شیوع بیماری تاکنون، به هشت هزار و ۱۸۶ نفر رسیده است.

تعداد دُزهای تزریقی واکسن کرونا در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز تا صبح امروز به هشت میلیون و ۲۸۹ هزار و ۹۸۷ دُز رسیده است.

براساس این گزارش، از مجموع واکسن‌های تزریق شده، سه میلیون و ۴۳۵ هزار و ۳۱۷ دُز نوبت اول، سه میلیون و ۱۴۲ هزار و ۳۵۳ دُز نوبت دوم، یک میلیون و ۵۷۶ هزار و ۱۷۰ دُز نوبت سوم و ۱۳۶ هزار و ۱۴۷ دُز یادآور واکسن بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha