• سه‌شنبه / ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۰:۲۸
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402011506035
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد

پذیرش بیش از ۲۸هزار مسافر در مدارس کهگیلویه و بویراحمد طی نوروز ۱۴۰۲

پذیرش بیش از ۲۸هزار مسافر در مدارس کهگیلویه و بویراحمد طی نوروز ۱۴۰۲

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز ۱۴۰۲تا ۱۲ فروردین ماه ۲۸ هزار و ۳۷۴نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش این استان پذیرش شدند.

"حسنعلی عزت خواه" روز سه شنبه ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر وتشکر از اعضای ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در شهرستان‌ها و مناطق افزود: از آغاز طرح اسکان نوروزی فرهنگیان تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۲، در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ۶ هزار و ۱۸۵خانوار با جمعیتی بالغ بر ۲۸ هزار و ۳۷۴ نفر پذیرش شدند.

وی اظهارکرد: بیشترین پذیرش مسافران نوروزی مربوط به پایگاه اسکان شهرستان بویراحمد با سه هزار و ۶۷۵خانوار و جمعیتی بالغ بر ۱۶ هزار و ۲۶۵نفر بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: شهرستان‌های گچساران و کهگیلویه به ترتیب در رتبه های بعدی پذیرش اسکان مسافران نوروزی قرار دارند.

عزت خواه تصریح کرد: بیشترین مهمانان نوروز ۱۴۰۲ استان کهگیلویه و بویراحمد به ترتیب از استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، فارس، خوزستان، خراسان رضوی و تهران بوده است.

همچنین حسن اوحدی نیا، کارشناس مسئول اداره تعاون و رفاه آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: ۱۲ پایگاه و ۱۶۳ مدرسه جهت اسکان نوروزی توسط آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان‌ها و مناطق پیش بینی شد که از ۲۸ اسفندماه تا ۱۲ فروردین ماه پذیرای میهمانان و گردشگران نوروزی بوده اند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد اسکان نوروزی از جامعه بزرگ فرهنگیان بودند، بیان کرد: ۳۰هزار نفر روز در ایام نوروز در ستادهای اسکان پذیرش داشته ایم که نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha