• سه‌شنبه / ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۷:۵۷
  • دسته‌بندی: اقتصاد کلان
  • کد خبر: 1402011506531
  • خبرنگار : 71523

در جلسه امروز شورای رقابت

قیمت جدید خودروهای داخلی تصویب شد

قیمت جدید خودروهای داخلی تصویب شد

مدیر روابط عمومی شورای رقابت از تصویب قیمت کارخانه‌ای خودروهای غیر مونتاژی خبر داد.

سپهر دادجوی توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به جلسه امروز شورای رقابت و تصمیم‌گیری در مورد قیمت کارخانه‌ای خودروها اظهار کرد: امروز در کارگروه خودروی شورای رقابت پیشنهادات سازمان حمایت، کارشناسان خودرو و دانشگاهیان درمورد قیمت کارخانه‌ای خودروها مورد بررسی قرار گرفت و تصویب شد.

وی ادامه داد: بر این اساس نامه‌نگاری‌های لازم برای ابلاغ به وزارت صمت انجام شده و امشب به این وزارت‌خانه ابلاغ خواهد شد. باید به این نکته توجه شود که شورای رقابت اجازه قیمت‌گذاری ندارد و قیمت‌هایی که برای محصولات داخلی یا همان خودروهای غیرمونتاژی تصویب شده را به وزارت صمت ابلاغ می‌کند.

مدیر روابط عمومی شورای رقابت در مورد اینکه مطرح شده است قیمت کارخانه‌ای خودروها بین ۳۰ تا ۷۰ درصد افزایش خواهد داشت، توضیح داد: این‌ اعداد صحت ندارد و آن را تکذیب می کنم. اصلا بحث ٧٠ درصد مطرح نیست؛ البته اعداد باید از سوی سازمان حمایت اعلام شود، اما برخی خودروها یک درصد افزایش قیمت خواهند داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۱-۱۵ ۲۳:۱۱

خداوکیل خجالت نمی کشید؟ . منافع شخصی تا کجا؟ .

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۱۶ ۰۱:۳۴

خسته نباشید ،.!

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۱۶ ۱۰:۳۰

آقای مدیر روابط عمومی شورای رقابت حتی یک درصد چرا؟ خودرو 7میلیونی شده 500میلیون میگید 70درصد افزایش صحت نداره بگید 400 درصد کاهش که مردم به عقل شما اعتماد کنند

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۱۶ ۱۳:۱۱

با سلام و احترام لطفا به وزیر صمت اعلام نمایید تا با توجه به گرانی افسار گسیخته در کشور حداقل قیمت خودرو را زیاد بالا نبرند تا مردم قشر ضعیف و متوسط قدرت خرید را داشته باشند. شورای رقابت بجای حمایت از خریدار و قشر ضعیف از دلالان و سود جویان خودرو ساز حمایت می کنه؟ لطفا تورم را از این بیشتر نکنید. .