• پنجشنبه / ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402011707654
  • خبرنگار : 50416

زمین‌گیر شدن سارقان سیم برق در ملایر

زمین‌گیر شدن سارقان سیم برق در ملایر
عکس تزئینی است

ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از زمین گیر شدن دو نفر سارق سیم برق حین سرقت توسط ماموران انتظامی بخش جوکار خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی گفت: بامداد امروز پنجشنبه ۱۷ فروردین ماموران کلانتری ۱۴ ازندریان در حین گشت زنی در شهر ازندریان دو نفر سارق را در حین سرقت سیم و تجهیزات برق مشاهده می کنند که سارقان قبل از رسیدن ماموران با یک دستگاه خودرو نیسان به سمت جوکار متواری می شوند.

ساکی ادامه داد: با اجرای طرح مهار خودروی مذکور توسط ماموران انتظامی بخش جوکار در محور ملایر به تویسرکان مشاهده و متوقف می شود که سارقان با سلاح سرد، قیچی سیم بر و سنگ به سمت ماموران حمله می‌کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی تصریح کرد: ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح و پس از صدور اخطار و عدم توجه مهاجمان، با شلیک گلوله هر دو سارق را از ناحیه پا زمین گیر و سپس برای درمان به مراکز درمانی اعزام می کنند.

ساکی با بیان اینکه سارقان دستگیر شده غیربومی هستند، افزود: از این سارقان مقادیر قابل توجهی سیم برق سرقتی و تجهیزات سرقت سیم برق کشف و خودرو سارقان که پلاک آن دستکاری شده بود نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر برخورد با سارقان را یکی از مهمترین اولویت های عملیاتی پلیس ملایر دانست و توصیه کرد: تا حد امکان نسبت به برقرار روشنایی در مناطق آلوده به سرقت اقدام و هرگونه خرید و فروش سیم برق را به مرکز۱۱۰اطلاع رسانی کنید.

وی ادامه‌ داد: بلافاصله قطعی برق را به اداره برق اعلام کنید و در صورت خارج از برنامه بودن قطعی، مراتب به پلیس ۱۱۰اعلام شود.

ساکی با تاکید بر ضرورت هماهنگی های لازم برای تعویض سیم برق مسی با آلومینیومی با اداره برق، یادآور شد: در صورت امکان از نگهبان در باغات و دامداری ها استفاده و اماکن مربوطه به پایش تصویری مجهز شوند و لینک دوربین ها به کلانتری محل وصل شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha