• جمعه / ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ / ۲۲:۲۹
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 1402011808207
  • خبرنگار : 71616

ثبت‌نام خودروهای داخلی امشب تمام می‌شود/ برای ویرایش اشتباه نکنید

ثبت‌نام خودروهای داخلی امشب تمام می‌شود/ برای ویرایش اشتباه نکنید

آخرین مهلت ثبت‌نام در طرح یکپارچه عرضه خودروهای تخصصی که از روز ١۶ فروردین ماه سامانه آن بازگشایی شده بود، پایان امروز (١٨ فروردین ماه) به اتمام می‌رسد.

به گزارش ایسنا،  وزارت صنعت، معدن و تجارت از روز (۱۶ فروردین ماه) برای بار سوم به مدت سه روز این امکان را برای متقاضیان خودروهای داخلی که حائز همه شرایط بودند و مهمتر اینکه حساب وکالتی به‌نام "سازمان حمایت" در موعد مقرر تعریف کرده‌ بودند فراهم کرد تا درخواست خودرویی خود را ثبت کنند؛ این سومین بار بود  که سایت سامانه برای ثبت‌نام باز می‌شد، اما دومین بار بود که جاماندگان اولیه (۲۶ تا ۲۹ اسفند ماه) می‌توانستند برای ثبت‌نام اقدام کنند.

جزئیات این تمدید مهلت ثبت‌نام را از این لینک بخوانید.

امید قالیباف- سخنگوی وزارت صمت- ضمن تاکید بر اینکه این مهلت امشب (١٨ فروردین ماه) به اتمام می‌رسد، اظهار کرد: امشب، پایان مهلت ثبت‌نام جاماندگان طرح خودروهای داخلی است و از ۱۶ فروردین ماه سایت سامانه یکپارچه خودرو برای جاماندگان باز شده بود؛ بنابراین تا پایان امروز (۱۸ فروردین ۱۴۰۲) متقاضیان مهلت دارند با مراجعه به سامانه http://esalecar.ir ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

وی تاکید کرده است که متقاضیانی که می خواهند خودروی خود را تغییر دهند، بایستی دقت کنند هنگام ویرایش اطلاعات، گزینه انصراف از طرح را انتخاب نکند؛ چرا که به طور کلی از طرح خارج می‌شوند، در حقیقت بایستی گزینه لغو سفارش را انتخاب کرده و خودروی خود را تغییر دهند.

قالیباف خاطر نشان کرد: هر خودرو، دارای قرعه‌کشی به لحاظ نوبت دهی است و به این ترتیب به همه متقاضیان این طرح خودرو تعلق خواهد گرفت و برای اینکه تقدم و تاخر زمان تحویل خودرو مشخص شود از قرعه کشی استفاده می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۱-۱۸ ۲۳:۱۹

درتاریخ ۲۳ حساب وکالتی باز کردم پول هم الان توی حساب دارم حسابم هم مسدود شده ولی نمیتونم ثبت نام کنم لطفا پیگیری کنید ممنون

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۱۹ ۰۰:۳۴

من سی بار تو قرعه کشی ثبت نام کردم ولی هیج وقت برنده نشدیم واینبار گفتیم شاید با حساب وکالتی وبقول خودشون حداقل یه سال انتظار در سال ۱۴۰۳ ودرست در آخرین سال خدمت.. (اخه من بعد سی سال خدمت بازنشسته میشم) بتونیم یه خودرو بخریم.. ولی متاسفانه نتونستیم ثبت نام کنیم.. چرا که همش میزنه حساب وکالتی یافت نشد.. جالب اینکه من در تاریخ ۲۰اسفند حسابم رو بنفع حمایت وکالتی کردم و سه بار هم بقول خودشون تمدید کردن ولی ظاهرا همش الکی بود.. واقعا چرا شما از خدا نمیترسین..اخه من یه کارمند یه سازمان هستم وبعد سی سال نتونستم یه ماشین بخرم.. البته نمیخوام آبروی سازمانی که داخلش هستم رو ببرم.. ولی چرا حداقل ایندفعه برنامه ریزیتون مسخره بود.. بخدا به سازمان صمت زنگ زدم به هر کجا که بگین زنگ زدم وهیچ کی جوابی نداد.. راحت منو پیچوندن.. ونتونستم ثبت نام کنم تا حداقل تو سال اخر خدمت یه خودرو بخرم.

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۱۹ ۱۰:۵۴

در موعد مقرر حساب وکالتی به نفع سازمان حمایت ایجاد شد، 100 میلیون رو هم در وقت مقرر بلوکه کردند. تمام شروط رو هم دارم، اما در هر سه مرحله ای که سایت باز شد چه آخر اسفند، چه 7 و 8 فروردین و چه 16 تا 18، متاسفانه نتونستم ثبت نام کنم ... خودم ثبت نام کردم، کافی نت رفتم، اما نشد که نشد!!! فک میکنم بیش از 200 بار ثبت نام کردم و هر بار بعد از ثبت نام و طی کردن تمام مراحل و پیامک به گوشی هم میاد، ولی در ثبت نهایی میگه: یک خطای اینترنتی در طول درخواست شما رخ داده است به همین سادگی، پول ما الکی الکی یک ماه در حساب وزارت صمت بلوکه ماند و هیچ اتفاقی هم نیفتاد! واقعا اینطوری با اعصاب مردم بازی نکنید!!!

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۱۹ ۱۰:۵۷

لطفا زبان ما باشید ... چون ما دستمان به هیچ کجا بند نیست! متاسفانه حتی سامانه معرفی شده یک پشتیبانی ساده هم ندارد که بتوان موضوع را پیگیری کرد که چرا من که پولم رو وزارت صمت بلوکه کرد، و کد ملی من رو هم می شناسه سامانه و مشکلی نداره، باز هم نتوانستم در هر سه مرحله ثبت نام کنم،. با هرکجا که می توانستم اعم از وزارت صمت، سازمان حمایت از مصرف کننده، سایپا، ایران خودرو تماس گرفتم ولی هیچ ارگانی پاسخگو نیست

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۰ ۱۳:۳۲

شب قدر است شما را بخدا حساب وکالتی هم باز کنید بخدا باز کنید گناه هستیم وسیله ندارم با موتور و 3 تا فرزند رفت و امد میکنم