• شنبه / ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ / ۰۸:۳۱
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402011908296
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل راه و شهرسازی استان تشریح کرد

آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن در کهگیلویه و بویراحمد

آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن در کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن در این استان را تشریح کرد.

محمد راستا در نشست شورای نهضت ملی مسکن استان افزود: در قالب طرح نهضت ملی مسکن در مجموع هشت هزار و ۹۲۵ واحد در مناطق مختلف استان در حال کار است که از این تعداد یک هزار و ۲۰۰ واحد آماده کلنگ زنی در سفر ریاست جمهوری به استان هستند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در استان اظهارکرد: ۵۸ هزار متقاضی در کهگیلویه و بویراحمد در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند که از این تعداد بیش از ۲۰ هزار متقاضی در وضعیت نهایی هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در چهار ساله دولت سیزدهم سهم استان کهگیلویه و بویراحمد ۴۰ هزار واحد و سالانه ۱۰ هزار واحد پیش بینی شده است.

راستا تصریح کرد: باوجود اینکه طرح نهضت ملی مسکن در استان کهگیلویه و بویراحمد دیر شروع شد، اما در وضعیت خوبی هستیم، بطوریکه نسبت به سهم سالانه ۱۰ هزار واحد استان در وضعیت خوبی قرار دارد.

وی ادامه داد: از هشت هزار و ۹۲۵ واحد در حال کار، یک هزار و ۲۹۹ واحد با پیمانکاران قرارداد بسته شده، یک هزار و ۵۲۳ واحد هم با کارگزاری بنیاد مسکن در حال اجرا و پنج هزار و ۸۲۴ واحد نیز به صورت خودمالکی و دارای زمین و پروانه کار با مشارکت خود متقاضیان در حال ساخت هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تهیه زمین برای اجرای طرح ملی مسکن در کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون ۱۴۷ هکتار زمین به سازندگان، پیمانکاران و بنیاد مسکن تحویل داده شده است و بیش از ۳۰۰ هکتار دیگر بویژه برای شهر یاسوج نیاز داریم.

به گزارش ایسنا، راستا بیان کرد: در مجموع ۴۰۹ واحد برای مددجویان دستگاه‌های حمایتی در استان اختصاص داده شده که سهم کمیته امداد امام خمینی (ره) از این تعداد ۲۵۹ واحد و سهم بهزیستی ۱۵۰ واحد در حال کار است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۰ ۱۶:۱۷

این همه دروغ تا به کی؟ آقای عزیزبفرمایید سایت ارم ۴ که قراربود اردیبهشت ۱۴۰۱ تحویل متقاضیان بشه به کجا رسید؟ چرا هنوز حتی کمتر از ۸ درصد کار شده و ۱۸ میلیارد آورده مردم به کجا رسید؟