• شنبه / ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۶:۳۰
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402011908835
  • منبع : نمایندگی گیلان

در جلسه علنی شورای شهر رشت؛

«محسن سماکچی» عضو جدید شورای شهر رشت شد

«محسن سماکچی» عضو جدید شورای شهر رشت شد

ایسنا/گیلان در نخستین جلسه علنی شورای شهر رشت در سال جاری «محسن سماکچی» به عنوان عضو جدید شورا و جایگزین مهدی نوری هریس معرفی شد و رسما فعالیتش را به عنوان یکی از منتخبین مردم رشت در شورا آغاز کرد.

محمدحسین واثق کارگرنیا امروز در نخستین جلسه علنی شورای ششم رشت در سال ۱۴۰۲ که با محوریت انجام مراسم تحلیف عضو جدید شورا برگزار شد، به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام «مهار تورم، رشد تولید» اشاره کرد و گفت: تحقق این عنوان فقط بر عهده دولتمردان نیست و همه ما موظفیم در حد توانمان برای رفع مشکلات تلاش کنیم و یقینا ظرفیت های شهر رشت به منظور رفع مشکلات اقتصادی و اشتغال بسیار فراوان است که از آن جمله می توانیم به عنوان شهر خلاق خوراک یونسکو اشاره کرد که یقینا می تواند نقش موثری در جذب گردشگر و متعاقب آن گسترش اشتغال و رونق اقتصادی ایفا کند.

وی با خیر مقدم به محسن سماکچی، به عنوان عضو جدید شورای رشت، افزود: برای عضو جدید شورا آرزوی موفقیت داریم.

رئیس شورای شهر رشت گفت: به استناد نامه ارسالی از سوی فرمانداری رشت از محسن سماکچی عضو علی البدل شورا به منظور حضور در جلسه امروز صحن شورا دعوت به عمل آمده است و پس از قرائت سوگند نامه وی همچون دیگر اعضای شورا و با همان اختیارات به فعالیت می پردازد.

با توجه به اینکه مهدی نوری هریس عضو کمیسیون ماده صد شهرداری رشت بود، عضویت سماکچی در این کمیسیون نیز مطرح شد و محسن سماکچی، عضو جدید شورای رشت اعلام کرد که تمایلی به عضویت در کمیسیون ماده صد ندارد و این موضوع توسط رئیس شورا به رای گذاشته شد و با اعلام کاندیداتوری هادی رمضانی برای عضویت در کمیسیون ماده صد شهرداری رشت و با موافقت اعضای شورا، هادی رمضانی جایگزین مهدی نوری هریس در کمیسیون ماده صد شهرداری رشت شد.

واثق کارگرنیا با اشاره به اینکه باید پیرامون عضویت مهدی نوری هریس در کمیسیون های شورای رشت نیز تصمیم گیری شود اظهار کرد: عضویت در کمیسیون عمران، بهداشت و محیط زیست و ترافیک شورای رشت و سازمان های تابعه را به رای می گذارم تا در این باره نیز تصمیم گیری شود.

پس از اتمام سخنان رئیس شورای شهر رشت، محسن سماکچی با قرائت سوگندنامه به عنوان عضو جدید شورای رشت و جایگزین مهدی نوری هریس رسما فعالیتش را آغاز کرد.

این عضو جدید شورای رشت، با بیان اینکه امیدوارم خداوند به همه ما عزت و آبرو دهد اظهار کرد: امیدوارم شاهد مودت و دوستی در شورا باشیم و شورا به عنوان ناظر بر عملکرد شهرداری رشت باید تمام تلاشش را برای رفع مشکلات به کار بگیرد.

سماکچی با بیان اینکه مدیری که عملکرد قابل دفاعی ندارد باید برای پاسخگویی حضور پیدا کند افزود: با کسی تعارف ندارم و حتی اگر نزدیکان بنده نیز باشند در صورتی که توانایی ندارند باید برکنار شوند و باید در عملکردمان جهادی باشیم.

با اعلام آمادگی محسن سماکچی و موافقت اعضای شورای رشت، محسن سماکچی به عضویت کمیسیون های عمران، ترافیک و بهداشت و محیط زیست شورای رشت درآمد.

به گزارش ایسنا، پس از مباحثی که پیرامون مهدی نوری هریس، عضو شورای ششم رشت مطرح شد، با نامه ارسالی از سوی فرمانداری رشت به شورا، مقرر شد تا اعلام رای نهایی پیرامون وضعیت نوری عضو شورای رشت، محسن سماکچی، عضو علی البدل شورا به عنوان عضو جایگزین به فعالیت بپردازد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha