• شنبه / ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۷:۲۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402011908862
  • خبرنگار : 50038

دستگیری ۵ متهم و کشف ۵۰ عدد قلیان در ملایر

دستگیری ۵ متهم و کشف ۵۰ عدد قلیان در ملایر

ایسنا/همدان فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری سه سارق، یک خریدار اموال مسروقه و یک نفر در زمینه سلاح کمری غیرمجاز و کشف مقادیری اموال مسروقه در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد ساکی در تشریح این خبر گفت: در راستای پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز و برخورد با سارقان و مخلان نظم و امنیت طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط ماموران کلانتری ۱۱ ملایر اجرا شد.
 
وی افزود: ماموران در اجرای این طرح، یک باند سرقت دینام و پمپ کولرهای آبی را شناسایی و در این ارتباط دو سارق و یک خریدار اموال مسروقه را دستگیر کردند که در بازرسی از مخفیگاه متهمان، سه دستگاه دینام و تعدادی پمپ کشف شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: در این طرح، یک سارق داخل خودرو دستگیر و ۱۰ دستگاه ضبط خودرو، چهار حلقه لاستیک و پنج دستگاه باند ضبط خودرو از مخفیگاه متهم کشف شد.

فرمانده انتظامی ملایر اظهار کرد: ماموران در اجرای این طرح در پاکسازی یکی از مناطق آلوده و جرم خیز، یک قبضه سلاح کلت کمری غیرمجاز را در بازرسی از مخفیگاه یکی از متهمان کشف و در این ارتباط یک نفر را دستگیر کردند و هر پنج متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

ساکی همچنین از کشف ۵۰ عدد قلیان در اجرای طرح کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی توسط ماموران پلیس امنیت عمومی ملایر خبر داد و گفت: در راستای ساماندهی واحدهای صنفی و برخورد با تخلفات صنوف، ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان از تعدادی از واحدهای صنفی در شهر ازندریان بازدید کردند.

فرمانده انتظامی ملایر افزود: در اجرای این طرح ۵۰ عدد قلیان از واحدهای صنفی عرضه غیر مجاز قلیان کشف و این واحد های صنفی متخلف پلمب شدند.

وی یادآور شد: با تداوم و تشدید این گونه برنامه ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس از عموم شهروندان درخواست می کند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی صنوف موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی ملایر در ادامه از دستگیری سه نفر از اعضای باند سرقت خودرو و کشف یک دستگاه خودرو پراید سرقتی با تلاش ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان خبر داد.

ساکی گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت خودرو و کشف یک دستگاه خودرو پراید سرقتی به صورت رها شده در یکی از روستاهای همجوار شهر مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان ملایر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با به‌کارگیری شیوه و شگردهای خاص پلیسی و پس از چندین روز تلاش شبانه روزی سرانجام سه نفر از متهمان را شناسایی و در دو عملیات جداگانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

ساکی با اشاره به اینکه دو نفر از متهمان دستگیر شده سارقان خودرو و یک نفر خریدار اموال مسروقه بودند، تصریح کرد: از مخفیگاه متهمان یک دستگاه خودروی پراید سرقتی نیز کشف و در ادامه تحویل مال‌باخته شد و با تشکیل پرونده هر سه متهم به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha