• یکشنبه / ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ / ۰۸:۲۹
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402012009045
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

ابراز تاسف استاندار کهگیلویه و بویراحمد از وضعیت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج

ابراز تاسف استاندار کهگیلویه و بویراحمد از وضعیت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیش بینی می شود ۷۰ تا ۸۰ میلیارد تومان برای بازسازی کامل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج نیاز باشد.

سید علی احمدزاده در بازدید از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج گفت: ورزشگاه یاسوج تا مرحله بهره‌برداری پیش رفت اما پس از بهره‌برداری به دلایل نامعلومی رها شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه متاسفانه مراقبت و نگهداری لازم از این ورزشگاه صورت نگرفته، افزود: کارهایی که در ورزشگاه انجام گرفت به دلیل مراقبت نکردن و سهل‌انگاری از بین رفته است.

وی بیان کرد: بسیاری از صندلی‌های ورزشگاه از بین رفته و برخی‌های دیگر فاقد کیفیت برای استفاده است، ضمن اینکه ورزشگاه فاقد تاسیسات و تجهیزات است.

احمدزاده بیان کرد: چمن ورزشگاه از ابتدا دارای زیرسازی مناسبی نبوده و باید مجددا خاکبرداری و کار از اول مطابق با استاندارد انجام شود.

وی با بیان اینکه ورزشگاه نیازمند احداث سایه‌بان برای نگهداری از صندلی‌ها در هوای سرد یاسوج است، گفت: ورزش و جوانان در مدت زمان کوتاهی برآورد جامع و کاملی برای بازسازی کامل ورزشگاه ارائه دهد تا اعتبار لازم اختصاص داده شود.

احمدزاده از پیگیری برخی طرح‌های محرومیت‌زدایی از سفر رئیس مجلس به استان خبر داد و گفت: ورزشگاه یاسوج در میان این پروژه‌ها قرار دارد اما باید برآورد دقیق انجام شود که پروژه چه میزان اعتبار نیاز دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پیش بینی می شود ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج برای بازسازی کامل مبلغ ۷۰ تا ۸۰ میلیارد تومان نیاز داشته باشد.

وی گفت: اداره کل ورزش و جوانان تیم کارشناسی تشکیل و برآورد دقیقی از تاسیسات، تجهیزات، محوطه‌سازی، سرویس و آبخوری انجام دهد تا در این خصوص تصمیم‌گیری شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین از دو پروژه هتل ورزش و استخر شهدای انقلاب بازدید کرد و خواستار برآورد اعتبار برای این دو مجموعه شد.

گفتنی است؛ ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج در سال ۱۳۸۶ کلنگ‌زنی شد و سال ۱۳۹۴ در سفر وزیر ورزش دولت یازدهم به بهره‌برداری رسید اما از آن زمان تاکنون به حال خود رها شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha