• یکشنبه / ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۹:۵۱
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402012009759
  • خبرنگار : 71518

هرناندس: تیمم نساجی است و طرفدار هیچ تیم اسپانیایی نیستم

هرناندس: تیمم نساجی است و طرفدار هیچ تیم اسپانیایی نیستم

سرمربی اسپانیایی نساجی گفت: تیم من نساجی است و در اسپانیا طرفدار هیچ تیمی نیستم.

به گزارش ایسنا، کارلوس هرناندس، سرمربی جدید تیم نساجی قائمشهر در اولین حضور خود در تمرین این تیم، در جمع خبرنگاران درباره رزومه خود، گفت: من در کشورهای عربی کار کرده ام. تقریبا تمام فوتبال آسیا را می‌شناسم و می دانم ایران فوتبال خوبی دارد.

نساجی بهترین آکادمی ایران را دارد

سرمربی تیم نساجی در باره شناخت خود از این تیم گفت: نساجی قهرمان جام حذفی بوده و من فکر می کنم این تیم بهترین آکادمی را در ایران دارد. تیم زیر ۲۳ سال این باشگاه نیز قهرمان شده است. نساجی بازیکنان خوبی دارد. ما نباید به گذشته فکر کنیم. نگاه ما باید به آینده باشد.

بیشتر بخوانید

وی ادامه داد: بازیکنان ایران فیزیکی‌تر هستند و ذهن بهتری برای فوتبال دارند. فوتبالیست‌های ایرانی خیلی از خودشان مراقبت می‌کنند و حرفه ای هستند. الان بازیکنان زیادی از ایران در اروپا بازی می کنند. تعداد بازیکنان ایرانی در اروپا بیشتر از قطری‌ها است و آن‌ها قابلیت های زیادی دارند.

هرناندس خاطرنشان کرد: ایران بازیکنان با کیفیتی دارد و این موضوع بسیار مهمی است. ممکن است در فوتبال هر نتیجه‌ای رقم بخورد و گاهی یک تیم اروپایی برابر یک تیم آسیایی بازنده شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا از دستیار ایرانی در کادر فنی خود استفاده می کند یا خیر، گفت: بله؛ دستیار ایرانی هم خواهم داشت.

تجربه کار در خاور میانه را دارم

سرمربی نساجی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند این تیم را از بحران خارج کند یا خیر، خاطرنشان کرد: من ۸ سال در تیم‌های حرفه‌ای کار کردم و تجربه کار در خاورمیانه را دارم. در تیم های خوب عربی هم کار کردم و مطمئن هستم می‌توانیم تیم خوبی داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که علاقه‌ای به بازی هجومی دارد یا دفاعی، گفت: باید بیشتر تلاش کنیم تا تیم بهتری داشته باشیم و از طرف دیگر تیم ما اعتماد به نفس لازم را داشته باشد. ما تیم را برای بردن آماده می‌کنیم چرا که بهترین کار همین است.

هرناندس درباره میزان توجه خود به تیم های پایه، اظهار کرد: همانطور که گفتم نساجی بهترین آکادمی را در ایران دارد و سعی می‌کنیم با مربیان تیم‌های پایه هم فکر باشیم تا بهترین خروجی را داشته باشیم. در هر صورت باید حرفه‌ای رفتار کنیم. بازیکنان جوان هم باید اعتماد به نفس داشته باشند که شانس بازی داشته باشند. کار من به عنوان مربی این است که آن ها را برای بازی ها آماده کنم.

خمس مربی باشخصیتی است

سرمربی نساجی در پاسخ به این سوال که نظرش درباره عملکرد مربیان خارجی در فوتبال ایران چیست، گفت: آقای پاکو خمس مربی باشخصیتی است و بسیار خوب کار می کند. او بهترین است. هر مربی کار خودش را دارد. هر مربی راه خودش را می رود و هر مربی روش خودش را دنبال می کند.

طرفدار هیچ تیمی نیستم جز نساجی

او در پاسخ به این سوال که در اسپانیا طرفدار کدام تیم است، خاطرنشان کرد: تیم من نساجی است و در اسپانیا طرفدار هیچ تیمی نیستم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha