• یکشنبه / ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ / ۲۰:۴۹
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402012009777
  • خبرنگار : 50589

صفا در تبریز می‌ماند/ قرارداد مو فرفری تراکتوری‌ها تمدید شد

صفا در تبریز می‌ماند/ قرارداد مو فرفری تراکتوری‌ها تمدید شد

ایسنا/آذربایجان شرقی قرارداد هافبک عراقی تیم فوتبال تراکتور، به مدت ۱ سال دیگر تمدید شد.

 با اعلام باشگاه تراکتور، قرارداد صفا هادی، هافبک عراقی این تیم به مدت یک ساله تمدید شد.

صفا هادی تا پایان لیگ بیست و سوم پیراهن تراکتور را بر تن خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، صفا هادی در پنجره پیش‌فصل رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال و با نظر قربان بردیف، سکان‌دار وقت تراکتور به جمع تی‌تی‌ها پیوسته بود و اکنون با صلاحدید پاکو خمس به مدت یک ساله دیگر برای این تیم توپ خواهد زد.

عملکرد روبه رشد هافبک عراقی تیم فوتبال تراکتور، باعث شد تا این بازیکن در تبریز ماندگار شود.

صفا هادی که در پنجره پیش‌فصل و با صلاحدید قربان بردیف به عنوان یک سهمیه خارجی به جمع تی‌تی‌ها پیوسته بود، در زمان حضور سرمربی روسیه‌ای این تیم نتوانست به مقدار کافی جلب توجه کرده و شایستگی هایش را به نمایش بگذارد و به همین دلیل نیز از این بازیکن عراقی به عنوان یکی از خریدهای ناکام تراکتور نام برده می‌شد.

اما پس از قرارگیری پاکو خمس در راس کادرفنی تی‌تی‌ها، صفا هادی فرصت خوبی برای ارائه شایستگی های خود در زمین پیدا کرده و این امر با اعتماد سرمربی اسپانیایی به هافبک عراقی‌اش تا حدود زیادی محقق شد، تا صفا علاوه بر ترکیب اصلی تیمش در دل پرشورها نیز برای خود جا بازکند.

هافبک ملی‌پوش تراکتور پس از روی کار آمدن خمس، پای ثابت ترکیب تیم مرد اسپانیایی شد تا در قوس میانه میدان، علاوه بر حضور در فاز تهاجمی تیمش در بخش دفاعی نیز در قطع توپ و بر هم ریختن برنامه های حریفان نقش پررنگی را ایفا بکند.

هافبک عراقی تی‌تی‌ها شاید تاکنون گل یا پاس‌گلی را برای تیمش به ثبت نرسانده، اما به جرات می‌توان گفت که جز اساسی‌ترین و تاثیرگذارترین مهره های حال حاضر تراکتور در میانه میدان به حساب می‌آید.

به گزارش ایسنا، اکنون دیگر از صفا هادی، به عنوان یک خرید ناموفق یاد نمی‌شود بلکه خمس و بیشتر از آن هواداران تراکتور شیفته‌ی عملکرد این یار مو فرفری شدند تا هادی با تمدید قراردادش یک فصل دیگر را هم در تبریز بماند و پیراهن تراکتور را بر تن کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha