• دوشنبه / ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۷
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1402012110324
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

اولویت‌هایی برای گلف خراسان جنوبی در سال جدید

اولویت‌هایی برای گلف خراسان جنوبی در سال جدید

ایسنا/خراسان جنوبی رییس هیات گلف خراسان جنوبی گفت: در سال گذشته با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی توانستیم مسابقات و جشنواره‌های مختلفی برای رده‌های مختلف سنی برگزار کنیم که در سال جاری نیز این روند پیگیری خواهد شد.

رضا محمودی زاوه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: هیات گلف توانسته در سال گذشته دو دوره آموزشی وودبال و بهکاپ و بهکاپر را در استان برگزار و کمیته وودبال و کمیته بهکاپ و بهکاپر را راه‌اندازی کند.

رییس هیات گلف خراسان جنوبی با بیان اینکه علی رغم تازه تاسیس بودن این رشته‌ها در استان توانستیم در رشته بکاپ جایگاه سوم را در سطح استان‌ها کسب کنیم، ادامه داد: در سال گذشته با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی توانستیم مسابقات و جشنواره‌های مختلفی برای رده‌های مختلف سنی و در رشته‌های زیرمجموعه گلف برگزار کرده و حدود ۴ میلیارد ریال کمک مالی جذب کنیم.

وی بیان کرد: همچنین با همکاری بخش خصوصی توانستیم دومین دوره مسابقات مینی گلف شرق کشور را برگزار کنیم که میزبانی این مسابقات، رضایت کامل فدراسیون گلف و استان‌های حاضر در رقابت‌ها را به همراه داشت.

محمودی زاوه با تأکید بر برنامه ریزی برای برگزاری مسابقات مختلف و دوره‌های مربیگری و داوری، اظهار کرد: اکنون شهرستان‌های بیرجند، قاین و خوسف در رشته گلف و زیر مجموعه‌های آن فعال هستند که توسعه این ورزش نیازمند همراهی همه شهرستان‌هاست.

رییس هیأت گلف خراسان جنوبی از آغاز رقابت‌های مینی گلف جام رمضان در استان خبر داد و تصریح کرد: این رقابت به صورت آزاد برگزار شده و از همه رده‌های سنی در آن حضور دارند که شاهد حضور کودک ۹ ساله در کنار فردی با ۵۵ سال سن برای رقابت هستیم.

وی با بیان اینکه از جذابیت‌های ورزش گلف و رشته‌های تابعه همگانی بودن و رقابت آزاد است، یادآور شد: مسابقات مینی گلف جام رمضان به مدت سه شب در دور مقدماتی و دو شب در بخش رده بندی و فینال در مجموعه کاجستان با همکاری سازمان سیما و منظر شهرداری بیرجند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha