• پنجشنبه / ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۱:۲۴
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402012411875
  • خبرنگار : 71475

هشدار حزب الله به نتانیاهو: مقاومت، اسرائیل را غرق در موشک می‌کند

هشدار حزب الله به نتانیاهو: مقاومت، اسرائیل را غرق در موشک می‌کند

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در سخنانی هشدارآمیز تاکید کرد: آماده رویارویی با هرگونه اقدام بنیامین نتانیاهو در تمامی میادین هستیم، زیرا مقاومت بیانگر وحدت، قدرت، اقتدار و عزم و اراده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از النشره، هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در نشست "سپر قدس، کرانه باختری به سوی مرحله‌ای جدید"تاکید کرد: مقاومت متوقف نشده، بلکه رشد کرد و بزرگتر شد تا اینکه امروز تبدیل به یک محور شده است.این محور مقاومت تبدیل به یک رویکرد استراتژیک موثر برای پایان دادن به رژیم غاصب شده است.

وی عنوان کرد که رزمندگان مقاومت امروز موشک‌هایی را در اختیار دارند تا اسرائیل را در آن غرق کنند و این رژیم را از بین ببرند. رزمندگان مقاومت، مشت ملت‌های جهان اسلام، موشک‌های مقاومت و تخصص و توانمندی‌های آنان، همگی در خدمت مقابله بزرگی است که به نظر می‌رسد اسرائیلی‌ها برای آن عجله دارند.

به نوشته مرکز اطلاع رسانی فلسطین هاشم صفی الدین اظهار داشت، سیاست‌های حاکمان موجب شد تا میان مقاومت و ملت‌ها فاصله بیفتد و زمانی که ملت‌ها از مقاومت دور شوند، دشمن دست به طغیان و تجاوز خواهد زد.
وی افزود: مسئله فلسطین و قدس در تمامی عرصه‌ها محور اساسی هستند.
صفی الدین اظهار داشت: محور مقاومت موجب وحدت‌بخشی به مقاومت شد و به راهکاری برای برچیدن، زوال و نابودی رژیم اشغالگر تبدیل شد.
او بیان کرد: اگر کرانه باختری امروز سپر قدس است، پس ما نیز همه سپر کرانه باختری، قدس و فلسطین هستیم. ما برنامه‌ریزی می‌کنیم و اقدام خواهیم کرد و آماده مقابله با دشمن صهیونیستی هستیم.

صفی الدین با تاکید بر آمادگی برای رویارویی با هرگونه اقدام بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تمامی میادین افزود: مقاومت بیانگر وحدت، قدرت، اقتدار و عزم و اراده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha