• پنجشنبه / ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۹:۵۴
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402012412164
  • خبرنگار : 50039

فرمانده سپاه گنبدکاووس عنوان کرد:

جهان چشم‌انتظار حماسه حضور آزادی‌خواهان حامی فلسطین

جهان چشم‌انتظار حماسه حضور آزادی‌خواهان حامی فلسطین

ایسنا/گلستان فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه جهان چشم‌انتظار تماشای حضور حماسی آزادی‌خواهان حامی فلسطین در روز جهانی قدس است، گفت: موازنه قدرت در جهان کنونی به نفع دنیای اسلام تغییر کرده است.

سرهنگ رمضانعلی قاسم‌پور عصر امروز پنج‌شنبه ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۲ در گفت‌وگو با ایسنا شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس را یک تکلیف دینی و انقلابی دانست که از فرامین بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است، اظهار کرد: مردم شریف، ولایتمدار و روزه‌دار ایران اسلامی باری دیگر با حضور پرشور خود در این اجتماع جهانی شرکت کرده و پاسخی قاطع به مستکبران خواهند داد.

وی با تاکید بر اینکه آزادی فلسطین و قدس شریف امروز مهمترین مساله مشترک امت‌های اسلامی و آزادی خواه جهان است، ادامه داد: رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان یک پادگان تروریستی علیه مردم مظلوم و مسلمان فلسطین باید به فعالیت‌های تروریستی خود پایان دهد.

فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس موازنه قدرت در جهان کنونی را به نفع دنیای اسلام دانست و خاطرنشان کرد: استکبار علی‌رغم توطئه‌های بیشماری که دارد در سیر نابودی قرار گرفته و رهبر حکیم، بصیر و فرزانه انقلاب این مساله مهم را تبیین کرده‌اند.

وی از آمریکا به عنوان بزرگترین حامی تروریسم جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی نام برد و با تاکید بر اینکه جهان چشم‌انتظار تماشای حضور حماسه آزادی‌خواهان حامی فلسطین در روز قدس است، افزود: نابودی غده سرطانی اسرائیل تنها راه آزادی قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین است.

قاسم‌پور با اشاره به گستردگی دین مبین اسلام در اقصی نقاط جهان و آگاهی سایر ملت‌ها از جنایت‌های استکبار جهانی، تصریح کرد: رشد گرایش به شعارهای انقلابی قرآنی در جهت نفرت از نظریه‌های مادی گرایانه غرب که قصد ایجاد انحراف در بین نسل جدید مسلمانان را داشتند، مبین آینده روشن و حرکت جهانی به سمت تمدن نوین اسلامی است.

وی زمان برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان گنبدکاووس را همزمان با سراسر کشور ساعت ۱۰:۳۰ صبح جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ عنوان کرد و گفت: مسیر راهپیمایی گنبدکاووس از مسجد قائمیه به سمت مصلی است و قطعا باری دیگر مردم روزه‌دار و ولایتمدار شهرستان حضوری پرشور در این رویداد مهم خواهند داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha