• جمعه / ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۳
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402012412216
  • خبرنگار : 50161

/فلسطین محور وحدت جهان اسلام/

برپایی راهپیمایی روز جهانی قدس در زنجان

برپایی راهپیمایی روز جهانی قدس در زنجان

ایسنا/زنجان مردم پایتخت شور و شعور حسینی، از دقایقی پیش و هم‌زمان با سراسر کشور در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافتند.

مردم همیشه در صحنه استان زنجان امروز (۲۵ فروردین‌ماه) از دقایقی پیش و هم‌زمان با مردم سراسر ایران، بار دیگر حضور خود در صحنه‌های حساس را آغاز کردند و این آغاز در جمعه‌ای که به روز جهانی قدس مزین شده، یادآور ظلم‌ستیزی مردم ایران اسلامی و حمایت از حق و حقوق ملت مظلوم فلسطین است.

بی‌شک راهپیمایی روز قدس در سال‌جاری باشکوه‌تر از سال‌های قبل خواهد بود؛ چرا که ملت ایران با درک سیاسی بالای خود به این موضوع واقف‌اند که حضور در این صحنه‌ها به منزله پایمردی در گام نهادن در راهی است که بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی آن را بنا نهادند و مسیر اصلی این راه، همانا حضور پرشور در صحنه‌های حساس و بی‌تفاوت نبودن به این وقایع است.

مردم ولایی استان زنجان از دقایقی پیش و با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، یک‌بار دیگر انزجار خود از رژیم غاصب اسرائیل و هم‌پیمانانش را به جهانیان نشان خواهند داد و این حضور با مشت‌های گره کرده و شعارهایی چون «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» همراه خواهد بود.

گفتنی است راهپیمایی روز قدس در زنجان از بلوار قائم (عج) زنجان به سمت مصلی نمازجمعه است. سخنران این مراسم نیز آیت‌الله علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرماندهی کل قوا است.

همچنین مسیر راهپیمایی روز قدس در شهرستان‌ها به شرح ذیل است:

شهرستان ایجرود در شهر زرین‌آباد از مقابل سپاه ناحیه ایجرود تا مصلی نمازجمعه و شهر حلب نیر از مقابل بخشداری تا مسجد جامع است.

مسیر راهپیمایی روز قدس شهرستان ابهر از چهارراه امام حسین (ع) به سمت مصلای نمازجمعه بوده و آغاز راهپیمایی در این شهر نیز از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه است.

در قیدار نیز راهپیمایی از ساعت ۱۱ صبح از میدان شهدا به سمت مصلی نمازجمعه برگزار می‌شود و مسیر راهپیمایی در خرم‌دره نیز از میدان حضرت امام حسین (ع) به سمت چهارراه قائم (ع) است.

در شهر آب‌بر نیز راهپیمایی روز قدس از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه آغاز و مسیر آن نیز از میدان امام علی (ع) به طرف مصلی نمازجمعه است؛ همچنین مسیر راهپیمایی شهر ماهنشان از مسجد ولیعصر (عج) به سمت مصلای حضرت امام خمینی (ره) است. در سلطانیه نیز مسیر راهپیمایی از مقابل مسجد فاطمه الزهرا (س) به سمت مصلای نمازجمعه خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha