• جمعه / ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ / ۰۸:۴۸
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402012512276
  • خبرنگار : 50589

خریدهای به نیمکت دوخته شده‌ی تراکتور!

خریدهای به نیمکت دوخته شده‌ی تراکتور!

ایسنا/آذربایجان شرقی خریدهای زمستانی تیم فوتبال تراکتور، عملکرد ضعیفی را در این تیم داشته اند.

پاکو خمس از بدو ورودش به تراکتور انتقادات فراوانی نسبت به لیست بازیکنان این تیم داشت، و در پنجره نیم‌فصل خواستار جذب سه بازیکن شد و در نهایت؛ احسان مرادیان، حامد پاکدل و خایمه گومز خرید های زمستانی تی‌تی‌ها لقب گرفتند.

این درحالی بود خمس باز هم از روند طی شده تیمش در نقل‌وانتقالات رضایت نداشت و عملکرد ضعیف این سه بازیکن باعث شد تا جایی در ترکیب تراکتور نداشته باشند و نیمکت‌نشین شوند.

احسان مرادیان

زمین و زمان از نبود جانشینی مطمئن برای محمدرضا اخباری سخن می‌گفتند و با این اوصاف، احسان مرادیان از فولاد به تراکتور آمد تا به عنوان دروازه‌بان دوم در این تیم حضور پیدا کند.

مرادیان در دو بازی غیبت اخباری، چهار گل دریافت کرد تا معلوم شود، دروازه‌بان شماره یک تراکتوری‌ها هنوز هم در این تیم جانشینی ندارد.

مطمئناً پرشورها هنوز هم که هنوز است، حسرت معاوضه حمید پورحمیدی، دروازه‌بان حال‌حاضر ایرالکو با پوریا آریاکیا در اول فصل را می‌خورند، جایی که تراکتور می‌توانست با حفظ پورحمیدی از داشتن یک مدافع نیمکت‌نشین معاف شود.

حامد پاکدل

حامد پاکدل که در لیست مازاد پرسپولیس قرار گرفته بود، برای تقویت شدن خط حمله تی‌تی‌ها به تبریز آمد، اما مطابق انتظار پیوستن این مهاجم به تراکتور مثمرثمر نبود تا پاکدل، دیگر خرید ناکام تراکتور در نقل‌وانتقالات زمستانی به حساب آید.

پاکدل، در مجموع ۷ بار به عنوان یار جانشین برای تراکتور به میدان رفته و کسب یک پنالتی برای تی‌تی‌ها تنها موفقیت این مهاجم ۳۱ ساله در پیراهن تراکتور، محسوب می‌شود تا پاکدل در سایه درخشش رضا اسدی و محمد عباس‌زاده در فاز تهاجمی تراکتور، ناموفق‌تر باشد.

خایمه گومز

بدون تردید می‌توان گفت پر سر و صداترین خرید تراکتور در نقل‌وانتقالات زمستانی، خایمه گومز بود که با سبقه‌ی بازی در لالیگا به ایران آمد تا چالشی متفاوت، پیش‌روی زندگی حرفه‌ای خود ببیند.

خایمه، علی‌الرغم این هیاهو نتوانست در قامت یک ستاره عرض‌اندام کند و تنها یک‌بار در ترکیب اصلی تراکتور قرار گرفت که عملکرد دور از انتظارش در داخل زمین باعث شد تا در ادامه از روی نیمکت نظارگر بازی تیمش باشد.

به گزارش ایسنا، این سه بازیکن جذب شده توسط تراکتور، تا اینجای کار ثمره‌ی مثبتی برای تیمشان نداشته‌اند و بعید است که همکاری تی‌تی‌ها با این بازیکنان در فصل آینده ادامه‌دار باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha