• جمعه / ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۳
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402012512560
  • خبرنگار : 50616

/فلسطین محور وحدت جهان اسلام/

حمل پرچم‌های فلسطین توسط دهه هشتادی‌های آمل

حمل پرچم‌های فلسطین توسط دهه هشتادی‌های آمل

ایسنا/مازندران پرچم‌های فلسطین و جبهه مقاومت به همراه پرچم‌های ۵۰ متری توسط دانش آموزان و نسل دهه هشتادی شهرستان آمل درمسیر راهپیمایی روز جهانی قدس این شهرستان حمل شد.

 این پرچم توسط دانش‌آموزان دختر و پسر آملی در کنار دیگر راهپیمایان روز قدس این شهرستان و در مسیر میدان قائم(عج) تا مصلای نمازجمعه این شهر حمل شد. حمل‌کنندگان این پرچم‌ها ضمن سردادن فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

حمل پرچم‌های فلسطین توسط دهه هشتادی‌های آمل

امروز مردم دیار هزار سنگر آمل که حماسه مردمی سال 1360 را درکارنامه افتخاراتی خود در تاریخ انقلاب اسلامی به یادگار دارند، همچون ایرانیان سایر شهرها، با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، همبستگی‌شان را با ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند. آملی‌ها  بار دیگر با حضور شکوهمند خود در راهپیمای روز جهانی قدس ثابت کردند که همیشه پای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

حمل پرچم‌های فلسطین توسط دهه هشتادی‌های آمل

مردم روزه‌دار و همیشه در صحنه شهرستان آمل همچنین با حضور باشکوه و انقلابی خود در این راهپیمایی آمادگی خود را در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و آرمان بلند آزادی قدس شریف اعلام و نفرت خود را از رژیم جعلی، کودک‌کش و اشغالگر صهیونیست فریاد کشیدند. حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، جوانان و دانش آموزان در میان خیل راهپیمایان آملی پرشور بود و آنان با ندای «لبیک یا حسین»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» اقدامات رژیم غاصب را محکوم کردند.

حمل پرچم‌های فلسطین توسط دهه هشتادی‌های آمل

در مسیرهای از پیش تعیین شده راهپیمایی، پلاکاردهای متعددی نصب شده بود که بر روی آنها سخنانی از امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین خودنمایی می‌کرد.

حمل پرچم‌های فلسطین توسط دهه هشتادی‌های آمل

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha