• یکشنبه / ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۷:۳۹
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402012714188
  • خبرنگار : 50177

یک مسئول خبر داد:

برگزاری کنگره ملی شهدای دانشجو در دانشگاه لرستان

برگزاری کنگره ملی شهدای دانشجو در دانشگاه لرستان

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه لرستان از برگزاری کنگره ملی شهدای دانشجو در این دانشگاه خبر داد.

دکتر علی نظری ۲۷ فروردین ماه در نشست با خبرنگاران که در محل سالن جلسات دانشگاه لرستان برگزار شد، با بیان اینکه رسالت خبرنگاران همان رسالت انبیاست و حرمت قلم به اندازه‌ای مقدس است که خداوند به آن سوگند یاد کرده است، افزود: چنانچه قلم در دایره توحید و اندیشه ناب باشد انسان را به معراج می‌رساند.

وی اضافه کرد: رسانه و اساتید به دنبال کشف حقایق هستند و این رسالتی انبیایی است.

رئیس دانشگاه لرستان ادامه داد: قلم را پاس و ارج می‌نهیم؛ بیاییم قلم و تحقیقات را قدسی و جاودانه کنیم.

وی با بیان اینکه برای شهدا قلم بزنیم و سیره آنان را در جامعه ترویج دهیم، تصریح کرد: همچنین رسانه باید فرهنگ عمومی را در جامعه ارتقا دهد و مطالبات مردم را بشنوید و به مسئولین آن را انتقال دهید.

نظری گفت: در دانشگاه لرستان به مانند سایر ارکان استان و کشور و با وجود نیروی انسانی متعهد و متخصص و با اندیشه اتفاقاتی مبارک در حال انجام است.

رئیس دانشگاه لرستان با بیان اینکه برای تقویت بعد بین‌المللی کردن دانشگاه در تلاش هستیم و تفاهم‌نامه‌هایی با کشورهای همسایه و سایر همسایه داشته‌ایم.

وی در خصوص آخرین وضعیت پروژه تقاطع غیر همسطح دانشگاه لرستان، اظهار کرد: این پروژه مهم تا ابتدای مهرماه به نتیجه و افتتاح خواهد شد. 

نظری در ادامه با بیان اینکه در بحث پژوهش و گرند و پژوهانه اساتید، نیز کارهای خوبی انجام شده و سه میلیارد تومان به این مقوله اختصاص داده شده است، تصریح کرد: این مهم در راستای چاپ مقالات علمی و بین‌المللی و تقویت ارتباط‌گیری صنعت با دانشگاه بوده است.

وی از برگزاری چندین جشنواره و کنگره ملی در این دانشگاه خبر داد و با بیان اینکه در اردیبهشت ماه کنگره ملی شهدای دانشجو با حضور مدیران ارشد استانی و کشوری، اظهار کرد: بین ۱۱۰ و ۱۴۰ شهید دانشجو در استان داریم که عده‌ای از این دانشجویان طلبه و یا پاسدار بودند.

رئیس دانشگاه لرستان گفت: ۳۷امین جشنواره قرآن و عترت و کنفرانس ملی و بین‌المللی ریاضی در دانشگاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha