• دوشنبه / ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۵
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 1402012814468
  • خبرنگار : 71443

ادعای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی علیه ایران

ادعای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی علیه ایران

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با طرح این ادعا که ایران در حال گسترش نفوذ خود در منطقه است، گفت که ایران در چندین جبهه علیه اسرائیل جنگ به راه انداخته است.

به گزارش ایسنا به نوشته روزنامه اورشلیم پست، یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی شامگاه یک‌شنبه در یک مراسم گفت که ایران  در چند جبهه در حال انجام یک جنگ فرسایشی‌ علیه دولت اسرائیل است و در ادامه مدعی شد که این کشور به تلاش‌هایش برای تثبیت خود در جبهه شمالی ادامه می‌دهد و همزمان نیروهای نیابتی‌اش را به یهودیه، سامره و غزه می فرستد.

گالانت همچنین خاطر نشان کرد که ارتش صهیونیستی در تمامی صحنه‌ها، در عملیات پنهان و آشکار در امتداد مرزها، آن سوی مرزها و حتی دورتر از مرزها وارد عمل شده و به اقدامات خود ادامه خواهد داد.

اظهارات این مقام صهیونیست مبنی بر ادامه اقدامات این رژیم علیه ایران در حالی مطرح شده که ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اخیرا تاکید کرد: ایران ثابت کرده است که در صورت هرگونه تجاوزی، در دادن پاسخی هولناک درنگ نخواهد کرد.

کنعانی که به اظهارات نخست وزیر رژیم آپارتایدصهیونیستی واکنش نشان داده بود این اقدام را شیوه عمل مرسوم صهیونیست‌ها  برای تهدید جهان و اخاذی عنوان کرده بود.

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان همچنین تاکید کرد بود که هر چه مسیر دیپلماسی و همگرایی در منطقه غرب آسیا تقویت می‌شود، اقدامات ماجراجویانه رژیم غاصب صهیونیستی افزایش می یابد که دلیل آن روشن است؛ موجودیت و بقای رژیم جعلی اسرائیل همواره بر جنگ، ناامنی و ایجاد اختلاف در منطقه استوار است و البته راه فراری از فروپاشی درونی ندارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۸ ۱۲:۰۱

غلطهای‌زیادی‌اسراییل‌‌داعشی‌فاسد‌جنایتکار‌متجاوز‌اشغالگر‌‌‌ کودک‌کش‌‌وقاتل‌مردم‌‌‌ فلسطین.

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۸ ۱۳:۳۴

رژیم صهیونیستی دشمن جهان اسلام است

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۸ ۱۶:۳۳

شما صهیونیست ها که بگفته قرآن نابودید وریشه تون برای همیشه خشک خواهد شد هرچه تقلا کنید دنیا رو به آتش بکشید هیچ راهی واسه بقایتان نداریید هرچه بیشتر دست وپا بزنید زودتر به نابودی تان نزدیک میشوید پس لال بمونید

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۸ ۱۷:۳۲

نفهمیدم شما نمی تونید یک ایربک پراید بسازید مگه خالق بنی اسراییلی که فتوا میدی اسرائیل باید از بین بره جنابالو رو از تو نوفلوشاتو زین کردند با شعار مرگ درد وبرای نظامت هم در راه انداختن جنگه چون کارخانه های اسلحه سازیشون باید بچرخه این جواب گورباچف بود به خمینی کبیرتون خوبه دیگه خود دمکرات‌ها قطعات تهباد میدن خودشون تحریم می‌کنند پسر بایدن وسپاه هم قاچاق می‌کنند از نفت بگیر تا مخدر