• دوشنبه / ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۸:۰۳
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1402012814979
  • خبرنگار : 50026

کشف بیش از ۱۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

کشف بیش از ۱۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی ۱۹ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی با تلاش پلیس در سه شهرستان فردوس، نهبندان و بیرجند کشف شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا فولادی، فرمانده انتظامی شهرستان فردوس گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از ۲ دستگاه کامیون بنز، ۱۴ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق را کشف کردند.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۵ فردوس در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به ۲ دستگاه کامیون بنز حامل بار کود حیوانی مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس گفت: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، ۱۴ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی که به طرز ماهرانه زیر بار جاساز شده بود، کشف شد.

وی افزود: ماموران ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۲ متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

کشف ۲ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان

سرهنگ حسین عرب، فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان نیز از کشف ۲ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

وی اظهار کرد: ماموران انتظامی نهبندان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای فرعی این شهرستان به یک وانت نیسان مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند؛ ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودرو مقدار ۲ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان گفت: یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم دستگیر که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سوخت قاچاق به مقصد نرسید

سرهنگ احمدرضا کارگر، فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: ماموران پلیس، ۲ هزار و ۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق را در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس و یک وانت نیسان در این شهرستان کشف کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان بیرجند در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس مسافربری و یک سواری پژو مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

 گفت: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، ۲ هزار و ۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف شد.

افزود: ماموران در این خصوص ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۲ متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha