• چهارشنبه / ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ / ۰۵:۰۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1402012915539
  • خبرنگار : 71594

جدی: با حضور گزینه های مختلف انتخابات پرشورتر خواهد بود

جدی: با حضور گزینه های مختلف انتخابات پرشورتر خواهد بود

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه سه قوه تلاش کنند تا اعتماد مردم افزایش یابد، گفت: وقتی گزینه های مختلف به میدان انتخابات بیایند مردم بیشتر مشارکت خواهند کرد.

علی جدی در گفت و گو با ایسنا با توجه به بیانات رهبری در خصوص مشارکت بالا در انتخابات پیش رو، بیان کرد: آنچه که به حوزه مجلس و دولت مرتبط است این است که تلاش کنند رضایتمندی مردم افزایش یابد و برای حضور در انتخابات انگیزه ایجاد کنیم.

دولت و مجلس باید طوری عمل کنند که مردم در انتخابات شرکت کنند

وی با تأکید بر اینکه باید به گونه ای عمل کنیم که مردم بیایند و در انتخابات شرکت کنند، گفت: ایجاد انگیزه در مردم تأثیرگذاری بسیاری دارد، چراکه مردم در تصمیمات نقش دارند و مشارکت آنها قطعا می تواند مسائل و مشکلاتشان را مرتفع کند.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: همه مسئولین باید برای مردم کار کنند وگرنه همه ما صحبت های رهبری را نهایتا به این تعمیم می دهیم که شورای نگهبان سعه صدر داشته باشد که اینگونه نیست و این موضوع بیشتر بحث عملکردی است.

اگر گزینه های مختلف به میدان انتخابات بیایند مردم حضور بیشتری خواهند داشت

جدی با بیان اینکه باید هر سه قوه مقننه، مجریه و قضائیه تلاش کرده و کمک کنند تا اعتماد مردم را افزایش دهند، عنوان کرد: در این صورت با توجه به گزینه های مختلفی که به میدان انتخابات می آیند، مردم برای رأی دادن بیشتر حضور داشته و مشارکت خواهند کرد.

وی در رابطه با نقش احزاب برای ایجاد مشارکت بالا گفت: اگر احزاب بتوانند در حوزه های مختلف در استان ها و شهرستان ها فعال شده و کار تشکیلاتی را شروع کنند و در کنار آن فضای امیدآفرینی نیز ایجاد کرده و بحث رقابت ها شکل بگیرد، این موضوع در اینکه انتخابات پرشورتر برگزار شود قطعا تأثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha