• چهارشنبه / ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ / ۲۲:۰۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402012915777
  • خبرنگار : 30188

دانلود قسمت ۸ فصل ۳ سریال پوست شیر با لینک مستقیم و قانونی

 دانلود قسمت ۸ فصل ۳ سریال پوست شیر با لینک مستقیم و قانونی

دانلود قسمت 8 فصل 3 سریال پوست شیر با لینک مستقیم در ادامه مطلب امکان‌پذیر می‌باشد. برای دانلود قسمت هشتم فصل سوم سریال پوست شیر به صورت کامل با ما همراه باشید و قسمت آخر فصل 3 سریال پوست شیر را دانلود کنید.

به گزارش ایسنا به نقل از غرب تی وی، دانلود قسمت 8 فصل 3 سریال پوست شیر را که چهارشنبه 30 فروردین ساعت 20 شب منتشر شد را از دست ندهید. سریال ایرانی پوست شیر محصول کشور ایران و به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی در سال 1401 ساخته شده است. دانلود قسمت هشتم فصل سوم سریال پوست شیر از لینک زیر امکان‌پذیر است.

دانلود سریال پوست شیر فصل 3 قسمت 8

 دانلود قسمت ۸ فصل ۳ سریال پوست شیر با لینک مستقیم و قانونی

بازیگران سریال پوست شیر:

شهاب حسینی، هادی حجازی‌فر، مهرداد صدیقیان، پردیس احمدی، پانته‌آ بهرام، علیرضا کمالی، بابک کریمی، ژیلا شاهی، آناهیتا افشار، علی اوسیوند

درباره سریال پوست شیر:

سریال پوست شیر کارگردانی جمشید محمودی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر اجتماعی می‌باشد.

داستان سریال پوست شیر:

سریال پوست شیر ماجرای زندگی نعیم را به تصویر می‌کشد که پانزده سال زندان را به عشق دیدن دخترش تاب آورده، پس از رهایی برای دیدار با او دچار بحرانی بزرگ می‌شود.

تماشا و دانلود فیلم ایرانی از جمله سرگرمی‌ها و علاقه‌مندی‌های عموم افراد جامعه به شمار می‌رود، اما اگر به هر علتی رسانه‌ای که از آن فیلم دانلود می‌کنید خوب نباشد ممکن است از تماشای فیلم لذت نبرید. به همین جهت انتخاب فیلمینو به عنوان یکی از بهترین و برترین مرجع‌های دانلود فیلم و سریال ایرانی موجب شده است با دوری از سینما و سرگرمی‌های بیرون از منزل به خوبی کنار بیایید. پس همین حالا وارد وب‌سایت فیلمینو شوید و به تماشا بنشینید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۱-۳۰ ۲۲:۲۴

خوب

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۳۰ ۲۳:۲۰

عالی

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۳۰ ۲۳:۲۱

خوب

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۳۱ ۰۰:۰۳

عالی

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۳۱ ۰۰:۰۵

عالی

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۳۱ ۰۰:۱۰

عالی

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۳۱ ۰۰:۱۳

Nazari nadaram

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۳۱ ۰۰:۱۹

فعلا نظری ندارم

avatar
۱۴۰۲-۰۲-۰۲ ۱۹:۰۲

ممنون