• سه‌شنبه / ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ / ۲۲:۱۶
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402012915827
  • خبرنگار : 71575

ممبینی هشدار داد: AFC مدارک تیم‌ها را راستی‌آزمایی می‌کند!

ممبینی هشدار داد: AFC مدارک تیم‌ها را راستی‌آزمایی می‌کند!

دبیر کل فدراسیون فوتبال می‌گوید مدارک باشگاه‌ها برای اخذ مجوز حرفه‌ای توسط این فدراسیون و AFC (کنفدراسیون فوتبال آسیا) راستی‌آزمایی می‌شود.

به گزارش ایسنا، هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون در حاشیه دیدار دوستانه تیم ملی فوتسال ایران برابر ازبکستان که با برتری ۸-۱ ایران تمام شد، اظهار کرد: بازی‌های خوبی را داشتیم و ازبکستان از تیم‌های خوب آسیا است. با وجود اینکه ما جوان‌گرایی کرده بودیم توانستیم دو بازی پرگل را پشت سر بگذاریم. امیدواریم بیشتر برای رشد فوتسال و فوتبال تلاش کنیم.

وی درباره اردوی آینده تیم ملی فوتسال ایران در برزیل هم گفت: در این اردو شرکت خواهیم کرد.

از شما می‌شنوم که آخرین روز کاری‌ام است!

ممینی درباره اینکه گفته می‌شد امروز (۲۹ فروردین ۱۴۰۲) آخرین روز کاری او است هم گفت: کجا بروم؟ از شما می‌شنوم. درباره دو شلغه بودن سه راه وجود دارد که یکی این است که از شغل قبلی مرخصی بگیرند و یا مامور بشوند و یا استعفا بدهند. این موضوع ساده است و ما هم قوانین را می‌دانیم و رعایت می کنم.

او درباره جلسه با حضور نمایندگان مجلس هم گفت: جلسه خوبی بود و امروز ارتباط فدراسیون فوتبال با فراکسیون ورزش مجلس خوب شده است و ما در این مدت دو سه، جلسه برگزار کردیم و برای خروج از بحران‌ها این جلسات برگزار می‌شود.

ممبینی در پاسخ به سوالی درباره اینکه در حساب فدراسیون فوتبال چقدر پول وجود دارد هم گفت: این موضوعات محرمانه است.

AFC و فدراسیون فوتبال مدارک تیم‌ها را راستی‌آزمایی می‌کنند

دبیرکل فدراسیون فوتبال در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا مشکل مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس حل شد هم گفت: این موضوع را از وزارت ورزش پیگیر باشید. سازمان خصوصی‌سازی متولی این امر است. زمانی مشخص برای بارگذاری مدارک وجود دارد و ما مکاتباتی با باشگاه‌ها داشتیم و با یک باشگاه ۱۵ بار مکاتبه کردیم. این مدارک در AFC راستی‌آزمایی می‌شود. باشگاه‌ها باید مدارک را درست بارگذاری کنند و فدراسیون فوتبال هم این مدارک را راستی آزمایی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید

دبیر کل فدراسیون فوتبال درباره محل برگزاری مسابقات کافا هم گفت: اگر روسیه و یک تیم دیگر حضور داشته باشند ممکن است مسابقات در دو کشور برگزار شود که سرگروه‌ها فینال را برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha