• جمعه / ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۰۵:۰۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1402013016074
  • خبرنگار : 71560

سخنگوی کمیسیون امور داخلی:

اعتمادسازی در کف جامعه به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خواهد انجامید

اعتمادسازی در کف جامعه به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خواهد انجامید

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: آنچه که از امروز تا زمان انتخابات باید مورد توجه قرار گیرد بحث اعتماد سازی در کف جامعه است که راه اصلی آن حکمرانی مردم پایه است.

علی حدادی در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت اهتمام تمام بخش ها برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو، بیان کرد: یکی از وظایف امروز دولتمردان و مسئولان برای جذب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو این است که دقت و توجه لازم را به معیشت مردم داشته باشند چراکه معیشت مردم بسیار حائز اهمیت است. مردم در کف جامعه انتظار دارند مسئولان آنان نسبت به معیشت و اشتغال آنان توجه کنند.

باید به مسکن و اشتغال جوانان توجه شود

وی در ادامه اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که امروز جوانان ما با آن مواجه هستند بحث خرید و یا اجاره مسکن هست. این ها موضوعاتی است که توجه به آن منجر به اعتماد سازی در جامعه می شود. قطعا ارتقای اعتماد در جامعه به افزایش مشارکت مردم خواهند انجامید. ما بهترین مردم را داریم که در عرصه های مختلف در صحنه هستند. آنچه که از امروز تا پایان سال نیاز است که مورد توجه قرار گیرد اعتماد سازی در کف جامعه است.

باید به مردم در عرصه های اقتصادی اعتماد کنیم

نماینده مردم طالقان، ساوجبلاغ، چهارباغ و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: کف جامعه به معنای واقعی در کنار دولت مردان ایستاده اند. راه اصلی اعتماد سازی در جامعه نیز حکمرانی مردم پایه است. باید به مردم اعتماد کنیم تا در عرصه های اقتصادی حضور یافته و مشارکت داشته باشند. قطعا نتیجه این اعتماد  حضور پررنگ مردم در انتخابات خواهد بود.

احزاب باید کارکرد تشکیلاتی و منسجم داشته باشند

این عضو کمیسیون ماده ۱۰ احزاب در ادامه تصریح کرد: نقش احزاب در تقویت مشارکت مردم در انتخابات نیز حائز اهمیت است، تمام تلاش ما در کمیسیون احزاب بر این است که فعالیت احزاب صرفا در زمان انتخابات نباشد. احزاب باید یک کارکرد تشکیلاتی و منجسم داشته باشند. بین هر انتخابات حداقل دو سال فاصله هست، احزاب اگر به معنای واقعی فعالیت داشته باشند و مردم به معنای واقعی احساس مشارکت کنند قطعا به صورت حداکثری به میدان خواهند آمد. احزاب در اعتماد سازی نیز نقش موثری دارند.

حدادی خاطرنشان کرد: تمام این فعالیت ها باید به اعتماد سازی منجر شود. وظیفه امروز تمام مسئولان توجه به کف جامعه است تا اعتماد سازی صورت گیرد آنگاه مردم حضور پررنگی در صحنه انتخابات خواهند داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۲-۰۱ ۰۷:۱۸

آنچه که از امروز تا زمان انتخابات باید مورد توجه قرار گیرد... بعدش چی؟؟؟