• پنجشنبه / ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۹:۴۹
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 1402013117072
  • خبرنگار : 71616

اصلاحیه اولین پیش فروش محصولات ایران خودرو از طریق سامانه یکپارچه

اصلاحیه اولین پیش فروش محصولات ایران خودرو از طریق سامانه یکپارچه

متقاضیان اولویت‌دار تابستان امسال در طرح یکپارچه محصولات ایران خودرو برای تحویل در مرداد ماه از۳۰ فروردین ماه تا ششم اردیبهشت می‌توانند با واریز وجه علی‌الحساب خودروی انتخابی ثبت‌نام خود را تکمیل کنند. ضمن اینکه پس از واریز وجه، امکان تغییر خودرو وجود نخواهد داشت.

به گزارش ایسنا، بر اساس بخشنامه اصلاحی ایران خودرو به نمایندگی ها ، متقاضیان عادی که در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده‌ بودند و اولویت و اسـامی آن‌ها  بـه عنـوان بخـش دوم اولویـت تابسـتان بـه ایران‌خودرو اعـلام و پیامک‌ ارسال شده است، می توانند در این بخشنامه واریز وجه کنند.

در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.

در این پیش‌فروش شش محصول دناپلاس اتوماتیک توربوشارژر، پژو ٢٠٧ دستی، سورن‌پلاس بنزینی، هایما s7 توربو اتوماتیک، هایما s5 توربو اتوماتیک و البته پژو پارس با موتور XU7P با رینگ فولادی عرضه شده است. این خودرو مجدد به بخشنامه اول اضافه شده و در حقیقت بخشنامه اولین پیش‌فروش ایران‌خودرو در سال جدید، اصلاح شده است.

صرفا متقاضیان اولویت‌دار تابستان امسال برای تحویل در مرداد ماه از روز گذشته (چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه) تا روز چهارشنبه هفته آینده (ششم اردیبهشت) می‌توانند با واریز وجه علی‌الحساب خودروی انتخابی ثبت‌نام خود را تکمیل کنند. ضمن اینکه پس از واریز وجه، امکان تغییر خودرو وجود نخواهد داشت.

مهلت واریز وجه در طرح پیش فروش عادی مطابق جدول فوق از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۳۰ شروع و تا روز چهارشنبه مورخ ششم اردیبهشت ادامه خواهد داشت. متقاضیان باید پیش  از دریافت پیامک نوبت‌دهی، نسبت به ایجاد پروفایل در سایت فروش اینترنتی شرکت ایران‌خودرو اقدام کرده باشند.

مبلغ پیش‌پرداخت کمتر از ۵٠ درصد بهای فعلی خودروهاست و قیمت نهایی مطابق قیمت روز تحویل خودرو، محاسبه خواهد شد؛در صورت عدم واریز کامل پیش‌پرداخت علی‌الحساب خودرو در موعد مقرر، ثبت‌نام متقاضی کان‌لم‌یکن تلقی می‌شود. همچنین در صورت انصراف مشتری  یا مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی (شرایط عمومی و اختصاصی بخشنامه) در هر مرحله تا پیش از تحویل خودرو، ثبت‌نام متقاضی لغو و وجه مشتری حداکثر ظرف مدت ۲۰ روز به شماره شبای معرفی شده، مسترد می‌شود و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نخواهد بود.

گفتنی است متقاضیانی که فاقد هر یک از شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در بخشنامه (بطور مثال دارا بودن پلاک فعال انتظامی نصب شده برروی خودروهای سواری با کاربری شخصی) یا فاقد گواهینامه رانندگی معتبر و … باشند، در صورت اقدام به ثبت‌نام، ضمن حذف شدن از نوبت تحویل، به مدت سه سال از ثبت‌نام درتمامی طرح‌های اتی فروش ایران ‌خودرو محروم خواهند شد .

برای این طرح ١٢ درصد سود مشارکت و ٩ درصد سود انصراف بصورت سالانه محاسبه خواهدشد. سند خو رو نیز به مدت یکسال در رهن شرکت باقی می‌ماند.

واریز ‌ صرفاً از طریق سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir انجام خواهد شد.

اصلاحیه اولین پیش فروش محصولات ایران خودرو از طریق سامانه یکپارچه

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۲-۰۱ ۱۱:۰۴

برای متقاضیان دناپلاس دنده ای هم اولویت تابستان 1402 درامده است ولی در هیچ کدام از بخشنامه های فروش فوق العاده و پیش فروش تابستان دناپلاس ذکر نشده است و فقط دناپلاس اتومات اومده است . تا حالا پیامک هم نفرستاده اند لطفا ایران خودرو شفاف سازی کنند /

avatar
۱۴۰۲-۰۲-۰۱ ۱۱:۳۳

با سلام افراد عادی که در طرح نوبت دهی شرکت نکردنند میتونن در این ثبت نامی جدید تحویل مرداد شرکت کنند؟

avatar
۱۴۰۲-۰۲-۰۱ ۱۴:۱۹

سلام لطفا تکلیف طرح جوانی جمعیت رو هم مشخص کنید.برای من فقط زده تابستان ۱۴۰۲ و هیچ پیامکی هم برام نیومده

avatar
۱۴۰۲-۰۲-۰۱ ۱۹:۲۱

سلام لطفا یه نفر قیمت کارخونه پژوپارس سفارشی رو اعلام کنه تا الان هیچکس نگفته

avatar
۱۴۰۲-۰۲-۰۱ ۱۹:۲۹

چرا تمام خودروها امثال تحویل نمیشن، مگه نگفتید امسال همه تحویل میشه، چرا پژو پارسTu5نیست داخل طرح

avatar
۱۴۰۲-۰۲-۰۱ ۲۰:۰۸

بنده هایما ۷ ثبت نام کردم الویت تابستان ۱۴۰۲ است و پیامک هم برام اومده ولی تو سایت ایرانخودرو هایما۵ زده بود و الان حذف شده و نمیتونم واریز کنم . چکار کنم

avatar
۱۴۰۲-۰۲-۰۱ ۲۱:۳۳

برامن زدن تابستان ۱۴۰۲ ولی پیامکی چیزی نیومده؟ اطلاع دارید؟؟؟

avatar
۱۴۰۲-۰۲-۰۴ ۱۵:۵۹

برای من زدن تابستان ۱۴۰۲ ولی پیامک تا الان نیومده!!!!! در هیج جا هم علت نیامدن پیامک مشخص نشده!!!!!!!!!!!!!!!

avatar
۱۴۰۲-۰۲-۲۷ ۱۱:۴۲

برای پاییز 1402 هنوز پیامک نیومده

avatar
۱۴۰۲-۰۲-۲۸ ۰۱:۳۰

سلام جز اولویت‌های ۱۴۰۳ که مجددا تصحیح وبه تابستان ۱۴۰۲ تغییر یافته وهنوز نوبت‌ ماه‌های تابستان اعلام نشده است لطفا جواب داده شود متشکرم