• شنبه / ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۴
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402020200478
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

امام جمعه یاسوج:

مسئولان باید با برنامه‌ریزی با تورم مقابله کنند

مسئولان باید با برنامه‌ریزی با تورم مقابله کنند

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد امام جمعه یاسوج گفت: مسئولان باید با برنامه‌ریزی با تورم در جای جای استان کهگیلویه و بویراحمد مقابله کنند.

آیت الله سید نصیر حسینی روز شنبه دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در خطبه های نماز عید فطر با بیان اینکه مبارزه به گرانی کالاها در بازار کهگیلویه و بویراحمد لازم است، افزود: مسئولان باید برنامه‌ریزی‌های لازم را جهت مقابله با تورم در جای جای استان در دستور کار قرار دهند و جلوی آن را بگیرند.

وی ضمن تبریک عید فطر به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حرام بودن پدیده اسراف اظهار کرد: مردم باید درست مصرف کردن منابع به ویژه استفاده از منابع انرژی را در دستور کار قرار دهند تا در زمانی که مصرف بالا می رود قطعی اتفاق نیفتد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج کرد: رعایت تقوا موجب سعادت دنیا و آخرت و باعث آرامش و امنیت می‌شود، اگر ثروت و نام و نشان فراوان وجود داشته باشد اما پایانش جهنم باشد هیچ ارزشی ندارد.

حسینی تصریح کرد: حفظ اصالت انسان و انسانیت به تقوی است و خروج از این مسیر مجازات اخروی دارد، کسانی که اهل تقوی، نماز و روزه نیستند، مجازات سختی در انتظار آنان است.

وی مسأله حجاب یک واجب شرعی و قانون نظام جمهوری اسلامی ایران است، عنوان کرد: یکی از ابزار تقرب به ذات عبودی حق و وسیله ورود انسانها به بهشت، همین حجاب و حیاست.

به گزارش ایسنا، امام جمعه یاسوج بیان کرد: یکی از ابزارهای دوری از خدا و ورود به آتش جهنم بی‌حیایی و بی‌حجابی است. دشمن پشت این جریان بی‌حیایی و بی‌حجابی است و همه ما باید مراقب باشیم.

گفتنی است که نماز عید سعید فطر شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در بلوار سردار سلیمانی این شهر به امامت آیت الله سید نصیر حسینی_نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با حضور گسترده و باشکوه اقشار مختلف مردم برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha