• شنبه / ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۸
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402020200528
  • خبرنگار : 50184

کمک ۵۰ میلیارد ریالی کرمانشاهیان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد

کمک ۵۰ میلیارد ریالی کرمانشاهیان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد

ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل ستاد دیه استان کرمانشاه از جمع آوری پنج میلیارد تومان کمک های خیرین و مردم استان در جشن های گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد طی ماه رمضان امسال خبر داد. 

بابک ترابی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: هرساله بنا به یک سنت دیرینه در ماه مبارک رمضان جشن های گلریزان برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد در سراسر کشور و از جمله در کرمانشاه برگزار می‌شود. 

وی با بیان اینکه در ماه رمضان امسال هم این سنت با شکلی متفاوت برگزار شد، گفت: امسال علاوه بر مرکز استان، با همکاری دادگستری کل و امور زندانهای استان در سطح همه شهرستانها و حتی تعدادی از بخش‌ها هم جشن گلریزان را برگزار کردیم. 

مدیرعامل ستاد دیه استان اضافه کرد: علاوه بر این، پویش نذر رهایی با عنوان "سهم من ۵۰" نیز در فضای مجازی راه اندازی شد که در آن کسانی که علاقمند به شرکت در این کار خداپسندانه بودند، ۵۰ هزار تومان به حساب ستاد دیه استان واریز می‌کردند. 

وی از استقبال چشمگیر خیرین و مردم کرمانشاه از جشن‌های گلریزان ماه رمضان امسال خبرداد و گفت: خوشبختانه طی ماه مبارک رمضان جمعا حدود پنج میلیارد تومان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در سطح استان جمع آوری شد. 

به گفته این مسئول رقم کمک های جمع آوری شده در ماه رمضان امسال نسبت به سال‌های گذشته رشدی ۲.۵ برابری داشته است. 

ترابی در ادامه اعلام کرد: باتوجه به اینکه امسال هم برنامه داشتیم که به ازاء هر روز ماه مبارک رمضان یک زندانی را از زندان های کرمانشاه آزاد کنیم، با کمک های جمع آوری شده به این هدف خواهیم رسید. 

وی متذکر شد: با هماهنگی صورت گرفته با رئیس کل دادگستری استان، مبلغ کمک های جمع آوری شده در هر شهرستان صرف آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد همان شهرستان خواهد شد. 

مدیرعامل ستاد دیه استان در پایان یادآورشد: به ازاء هر میزان کمکی که در هر شهرستان جمع آوری شده، به همان میزان هم ستاد دیه استان به آن کمک‌ها اضافه می کند تا زمینه آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد بیشتری فراهم شود. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha