• یکشنبه / ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402020300810
  • خبرنگار : 71536

نتیجه نظرسنجی ایسنا درباره برنده داربی ۱۰۰

نتیجه نظرسنجی ایسنا درباره برنده داربی ۱۰۰

مخاطبان ایسنا نتیجه داربی ۱۰۰ میان تیم‌های پرسپولیس و استقلال را پیش‌بینی کردند.

به گزارش ایسنا، تیم‌های پرسپولیس و استقلال امروز در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ‌برتر و در داربی شماره ۱۰۰ به مصاف هم خواهند رفت که نتیجه این بازی اهمیت زیادی در مسیر تعیین قهرمان لیگ خواهد داشت.

خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در یک نظرسنجی از تاریخ ۲۹ فروردین تا ۳ اردیبهشت به مدت ۶ روز از مخاطبان خود خواست که نتیجه این بازی را پیش‌بینی کنند که سه گزینه «برد پرسپولیس»، «برد استقلال» و «مساوی» در آن وجود داشت.

با توجه به وضعیت جدول رده‌بندی و رقابت حساس این دو تیم که سپاهان را تعقیب می‌کنند، سرمربیان هر دو تیم از تلاش برای رسیدن به پیروزی سخن گفته‌اند.

تا پایان هفته‌ بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال، سپاهان با ۵۵ امتیاز صدرنشین لیگ برتر است. استقلال‌ هم ۵۵ امتیازی است و تنها به دلیل شکست در بازی‌های رودرو در رده دوم لیگ برتر ایستاده است.

تیم فوتبال پرسپولیس که نیم‌فصل اول را با صدرنشینی به پایان رسانده بود، در بازی‌های اخیر امتیازهای مهمی را از دست داد تا با ۵۴ امتیاز در رده سوم بایستد.

سه تیم سپاهان، استقلال و پرسپولیس شانس قهرمانی لیگ ۰۲-۱۴۰۱ به شمار می‌آیند و باید دید که در پایان فصل‌ کدام یک از این سه تیم می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود.

نظرسنجی کانال ورزشی ایسنا در تلگرام

نتیجه نظرسنجی ایسنا درباره برنده داربی ۱۰۰

طبق نظرسنجی انجام‌شده با عنوان «نتیجه داربی ۱۰۰ را پیش‌بینی کنید» مخاطبان ایسنا با ۴۷  درصد آرا، پرسپولیس‌ را برنده این دیدار حساس دانسته‌اند. پس از آن استقلال با ۴۰ درصد و  نتیجه مساوی که به سود سپاهان خواهد بود ۱۳ درصد را به خود اختصاص داده است.

نظرسنجی از طریق صفحه سایت ایسنا

نتیجه نظرسنجی ایسنا درباره برنده داربی ۱۰۰

اما در نظرسنجی صورت‌ گرفته در سایت ایسنا با عنوان «نتیجه داربی ۱۰۰ را پیش‌بینی کنید:» برد پرسپولیس بالاتر از سایر گزینه‌ها، ۴۵.۱ درصد را به خود اختصاص داده است. سپس برد استقلال‌ با ۳۹.۲ درصد و مساوی با ۱۵.۶ درصد از دید مخاطبان ایسنا انتخاب شدند.  

نظرسنجی از طریق نسخه موبایلی ایسنا

نتیجه نظرسنجی ایسنا درباره برنده داربی ۱۰۰

در نظرسنجی صورت‌ گرفته در نسخه موبایلی سایت ایسنا با عنوان «نتیجه داربی ۱۰۰ را پیش‌بینی کنید؟» استقلال فقط یک صدم درصد کم‌تر رای آورده است. برد پرسپولیس با ۴۵.۶ درصد و برد استقلال با ۴۵.۵ درصد محتمل‌ترین اتفاق برای این دیدار پیش‌بینی شده است که نشان از رقابت نزدیک این دو تیم دارد. ۸.۹ درصد مخاطبان هم مساوی را انتخاب کرده‌اند.

در هر سه پلتفرم، برد پرسپولیس محتمل‌ترین گزینه برای این بازی بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۲-۰۳ ۱۴:۲۰

من تیم قرمز هستم ❤😛🙋

avatar
۱۴۰۲-۰۲-۰۳ ۱۹:۱۱

الان استقلال میاد بیانیه میده....

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۰۹ ۲۳:۵۸

پرسپولیس همیشه قهرمان بوده و هست زنده باد ارتش سرخ