• یکشنبه / ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402020300824
  • خبرنگار : 71649

حاشیه‌های داربی ۱۰۰/ از بازار سیاه تا درگیری هواداران پرسپولیس و استقلال

حاشیه‌های داربی ۱۰۰/ از بازار سیاه تا درگیری هواداران پرسپولیس و استقلال

داربی ۱۰۰ تهران میان تیم‌های پرسپولیس و استقلال تا ساعاتی دیگر آغاز می‌شود و هواداران دو تیم از ساعت‌ها قبل از مسابقه حتی بدون داشتن بلیت در اطراف استادیوم آزادی حضور دارند.

به گزارش ایسنا، استقلال و پرسپولیس در یکی از حساس‌ترین دیدارهای تاریخ دو باشگاه که می‌تواند بر سرنوشت قهرمانی فصل جاری لیگ برتر تاثیر بگذارد، امروز (یک‌شنبه) از ساعت ۱۶ در حضور ۱۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی به میدان خواهند رفت.

حاشیه‌های داربی ۱۰۰/ از بازار سیاه تا هوادار ۴ ساله در آزادی

بلیت‌فروشی محدود برای ۱۵ هزار تماشاگر در داربی تهران و باز شدن نا به هنگام سامانه اینترنتی بلیت‌فروشی موجب جا ماندن تعداد زیادی از هواداران استقلال و پرسپولیس از این دیدار شده و سودجویان با خرید تعدادی از بلیت‌های این بازی، در حال فروشی بلیت‌های این مسابقه با قیمت‌های نجومی و فزاینده در فضای مجازی و در محیط مقابل استادیوم آزادی به طرفداران این دو تیم هستند.

ببینید

با وجود برگزاری مسابقه در ساعت ۱۶، تماشاگران دو تیم از صبح امروز در مقابل ورزشگاه حضور داشتند و با باز شدن درهای استادیوم از ساعت ۱۱ روی سکوها مستقر شدند و از چندین ساعت قبل از مسابقه، آماده دیدن این بازی می‌شوند.

نوازندگان ارکستر علی عبدالمالکی، از خوانندگان موسیقی نیز با استقرار در تونل ورودی ورزشگاه آزادی تا ساعاتی دیگر برای تماشاگران این مسابقه به اجرای موسیقی می‌پردازند.

تماشاگر ۴ ساله استقلال هم در آستانه این بازی همراه پدر خود در استادیوم حضور دارد.

حاشیه‌های داربی ۱۰۰/ از بازار سیاه تا هوادار ۴ ساله در آزادی

تشویق و کری‌خوانی هواداران دو تیم پرسپولیس و استقلال به درگیری لفظی کشیده شد و در ادامه هواداران در ضلع شرقی ورزشگاه به سمت یکدیگر اشیای مختلفی از جمله بطری پرتاب کردند.

تعداد زیادی از هواداران که نتوانسته بودند بلیط تهیه کنند نیز در بیرون از ورزشگاه باقی ماندند و اجازه ورود پیدا نکردند.

پرچم‌های بزرگ دو باشگاه استقلال و پرسپولیس روی قسمت در حال تعمیر سکوهای ورزشگاه قرارداده شده تا ورزشگاه جلوه زیباتری پیدا کند. 

ظرفیت سکوهای ورزشگاه یک ساعت پیش از آغاز بازی تکمیل شد. 

سیدحسین حسینی و علیرضا بیرانوند در هنگام ورود به زمین به شدت از سوی هواداران دو تیم تشویق شدند.

بیراوند با یک پشتک روی زمین هواداران پرسپولیس را تهییج کرد و همین امر باعث شد پرسپولیسی‌ها لحظاتی او را به شدت تشویق کنند.

یک جیمی جامپ استقلالی وارد زمین چمن شد و به سمت سید حسین حسینی رفت. نیروهای امنیتی به سرعت برای خارج کردن او وارد زمین شدند. حسینی نیز برای وساطت و آسیب نرساندن به این هوادار استقلالی به سمت نیروهای امنیتی رفت.

پس از تکمیل ظرفیت طبقه پایین، مجوز حضور هواداران در طبقه دوم صادر شد و هواداران به تدریج توانستند در طبقه دوم حاضر شوند و به تشویق تیمشان بپردازند.

علی سلاجقه، رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست و محمدجواد آذری جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات در ورزشگاه آزادی حاضر شدند. 

هانی نوروزی، فرزند زنده‌یاد هادی نوروزی (کاپیتان سابق پرسپولیس) میهمان ویژه امروز سرخپوشان است و با اتوبوس تیم به ورزشگاه آمد و در رختکن در کنار بازیکنان پرسپولیس حضور پیدا کرد.

دقایقی پیش از آغاز بازی در ضلع جنوبی ورزشگاه میان هواداران استقلال و نیروی امنیتی درگیری به وجود آمد.

هواداران استقلال در ضلع جنوبی ورزشگاه به سمت نیمکت نشینان پرسپولیسی که در حال ورود به زمین بودند بطری پرتاب کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha