• سه‌شنبه / ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۰۸:۵۳
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1402020501799
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

پایانی بر کاستی‌های پرواز حج در خراسان جنوبی

پایانی بر کاستی‌های پرواز حج در خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی با اشاره به ششمین سال اعزام زائران خانه خدا، گفت: باید در روند اعزام زائران بیت الله الحرام از تاخیرات احتمالی پروازها جلوگیری کرده و آن را به حداقل برسانیم.

عظیم طهماسبی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: تمهیدات لازم در خصوص برگزاری حج تمتع 1402 و اعزام و پذیرش حج گزاران خراسان جنوبی برای راهی شدن به سرزمین وحی اندیشیده شده و اداره کل فرودگاه‌های استان با برنامه ریزی و انسجام کامل تمامی واحدهای عملیاتی و سایر ارگان‌های مستقر، دارای شرایط ایده آل و زیرساخت‌های لازم برای اعزام زائران است.

وی افزود: خدمات رسانی مطلوب به زائران خراسانی سرزمین وحی باید با انسجام و وحدت رویه تمامی ارگان‌ها و کارکنان به نحوی انجام شود که اعزام زائران از طریق فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند بدون هیچ کم وکاستی صورت پذیرد.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی اظهار کرد: براساس اطلاعات اولیه 2300 زائر خانه خدا، طی تاریخ‌های 13 الی 16 خرداد از فرودگاه بیرجند به سرزمین وحی مشرف خواهند شد و هدف اصلی تمامی ادارات و واحدهای دخیل در عملیات حج ضمن تکریم زائرین بیت الله الحرام ایجاد تسهیلات و خدمات مطلوب است تا حجاج با خاطره‎ای خوش و بدون دغدغه سفر معنوی خود را انجام دهند.

وی با اشاره به اعزام زائران سرزمین وحی از طریق پروازهای شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی، تصریح کرد: باید در روند اعزام زائران بیت الله الحرام از تاخیرات احتمالی پروازها جلوگیری کرده و آن را به حداقل برسانیم چرا که نگاه همه به عملکرد ماست و این فرآیند باید آبرومندانه و درخور شان ایران اسلامی و زائران ایرانی باشد.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی با اشاره به لزوم اراده جمعی برای ارائه‌ خدمات مطلوب و تسهیلات مناسب به حج گزاران، خاطرنشان کرد: پروازهای حج تمتع نقطه‌ عطف تمامی پروازهاست؛ لذا باید بهترین خدمات رسانی به زائران بیت الله الحرام در دستور کار قرار گیرد و بدون هیچ مشکلی نسبت به اعزام آنان اقدام کنیم.

طهماسبی یادآور شد: خوشبختانه در راستای کسب رضایت زائران در زمان حضور در فرودگاه بهترین تسهیلات و امکانات فراهم شده تا زائران هیچ دغدغه‌ای نداشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha