• چهارشنبه / ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۰۵:۰۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1402020502037
  • خبرنگار : 71560

با اشاره به بیانات اخیر رهبری

بهروزی‌فر: مسئولان نظام برای ایجاد رفاهی در شأن مردم با هم همفکری کنند

بهروزی‌فر: مسئولان نظام برای ایجاد رفاهی در شأن مردم با هم همفکری کنند

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: لازم است مسئولان نظام با استفاده حداکثری از ظرفیت های کشور در جهت خدمت رسانی به مردم و ایجاد رفاهی که در شان آنها است، همفکری داشته باشند.

خلیل بهروزی فر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر هم افزایی و همدلی بین سه قوه در مسیر خدمت رسانی به مردم در نماز روز عید فطر، بیان کرد: یکی از عوامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ بحث اتحاد، وحدت، انسجام و برادری بود که در فضای آن روزها حاکم شد و هم مردم و هم انقلابیون با هم متحد شده و یکپارچه پشت فرمان حضرت امام (ره) ایستادند. این اتحاد و همدلی در پیروزی انقلاب اسلامی نقش ویژه ای داشت.

اتحاد و همدلی رمز استمرار انقلاب اسلامی است

وی در ادامه اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب نیز باز هم اتحاد و همدلی، عامل اصلی در حفظ انقلاب و پیشرفت کشور اسلامی ما در حوزه های مختلف بود. همیشه مقام معظم رهبری به کارگزاران نظام این هشدار را می دهند که همه قوا  و همه کارگزاران بایستی با همکاری و همدلی در جهت آبادانی و توسعه کشور قدم بردارند. هم افزایی و تعامل در تصمیم گیری ها کمک می کند تا کمتر در اجرا از هدف اولیه دور شوند.

با تقویت همفکری مسئولان دست دشمن بسته خواهد شد

نماینده مردم فومن در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: این همدلی و همفکری اثر خود را بر توسعه کشور در بخش های مختلف می گذارد. انتظار مردم از مسئولان انتظار به جایی است و بایستی در همین جهت تلاش کرد تا همراهی و همدلی در بین مسئولان نظام تقویت شود. با تقویت این همدلی و اتحاد در جامعه دشمن دیگر نمی تواند از شرایط به نفع خود سوءاستفاده کند. باید با  همفکری و هم افزایی حداکثر استفاده را از ظرفیت های داخلی برای خدمت رسانی به مردم و ایجاد رفاهی که در شأن مردم است، برد.

بهروزی فر تاکید کرد: البته طرح سوال، تذکر و استیضاح موردی نیست که با مقوله تعامل و همفکری تناقض داشته باشد. افرادی که در  مسند امور هستند باید تذکر دریافت کنند اما بنده موافق استیضاح وزیر صمت نیستم. چراکه ۵ ماه پیش استیضاح وی در مجلس طرح شد و ایشان با ۱۸۲ رای بر مسند وزارت ماند. بنده فکر می کنم اکنون استیضاح ایشان منصفانه نیست. وزیر صمت در تحقق برنامه ای که ارائه کرده است چه در حوزه خودرو و چه در سایر حوزه ها تا حد قابل توجهی جلوتر هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha