• سه‌شنبه / ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402020502060
  • خبرنگار : 50616

کاله مازندران برای آسیایی شدن، حریف ذوب آهن اصفهان شد

کاله مازندران برای آسیایی شدن، حریف ذوب آهن اصفهان شد

ایسنا/مازندران رئیس هیات بسکتبال شهرستان آمل گفت: در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، کاله مازندران به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان می‌رود که در صورت پیروزی در ۲ دیدار رفت و برگشت، سهمیه شرکت در مسابقات فصل آینده جام باشگاه‌های آسیا را کسب خواهد کرد.

حسن ونهاری در گفت‌وگو با ایسنا گفت: تیم ذوب آهن اصفهان با پیروزی در سه بازی مرحله حذفی مسابقات لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور به مرحله نیمه نهایی این مسابقات صعود کرد و حریف تیم مدعی کاله مازندران در این مرحله شد.

رئیس هیات بسکتبال شهرستان آمل اظهار کرد: نخستین دیدار تیم‌های کاله مازندران و ذوب آهن اصفهان در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور ساعت ۱۶ روز پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت در سالن ورزشی پیامبر اعظم آمل برگزار و دیدار دوم این ۲ تیم در این مرحله نیز ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت در اصفهان برگزار خواهد شد.

ونهاری افزود: هر تیمی در این مرحله به ۲ پیروزی دست یابد، علاوه بر صعود به دیدار نهایی مسابقات این فصل لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، به عنوان یکی از ۲ نماینده ایران سهمیه شرکت در مسابقات فصل آینده جام باشگاه‌های آسیا را کسب خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، مسابقات امسال لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه های کشور با حضور ۱۲ تیم در۲۲ هفته رفت و برگشت برگزار شد و شاگردان «علی آرزومندی» در تیم کاله مازندران، در مرحله مقدماتی این مسابقات پس از تیم شهرداری گرگان صدرنشین، با قرار گرفتن در مکان دوم جدول، در مرحله حذفی در مجموع چهار مسابقه برابر تیم نبوغ اراک این تیم را با نتیجه ۳ بر یک شکست داده و حریف تیم ذوب آهن اصفهان شدند.

تیم ذوب آهن اصفهان نیز که در مرحله مقدماتی پس از کاله مازندران در مکان سوم قرار گرفت، در مرحله حذفی با پشت‌سر گذاشتن تیم مس کرمان به مرحله نیمه نهایی این مسابقات صعود کرد.

گفتنی است ذوب آهن اصفهان که عنوان نائب قهرمانی فصل گذشته این مسابقات را در کارنامه دارد، به همراه شهرداری گرگان نماینده‌های ایران در فصل کنونی مسابقات بسکتبال باشگاه‌های آسیا هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha