• چهارشنبه / ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۱
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402020602621
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

جابجایی بیش از ۱۹ هزار مسافر از فرودگاه یاسوج در سال گذشته

جابجایی بیش از ۱۹ هزار مسافر از فرودگاه یاسوج در سال گذشته

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر فرودگاه بین المللی شهدای یاسوج از جابجایی بیش از ۱۹ هزار مسافر از این فرودگاه طی سال۱۴۰۱ خبر داد.

"عنایت انصاری فرد" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: در سال گذشته ۲۸۶ پرواز در فرودگاه یاسوج انجام شد.

وی اظهارکرد: با این تعداد  پرواز بیش از۱۹ هزار و ۸۵۰  نفر مسافر و ۱۵۶ هزار و ۹۶۸ کیلوگرم بار جابجا شد.

مدیر فرودگاه بین المللی شهدای یاسوج خاطرنشان کرد: ۸ پرواز در ایام نوروز ۱۴۰۲ از این فرودگاه انجام شد که ۶۳۸ مسافر و هفت هزار و ۳۹۰ کیلوگرم بار جابجا شده است.

انصاری تصریح کرد: پیگیری جهت افزایش پروازهای مسیر تهران -یاسوج و بالعکس با حمایت‌های مدیران ارشد استان، برقراری پروازهای بین المللی(عتبات عالیات عراق و کشورهای حوزه خلیج فارس)با عنایت به اینکه تمامی زیرساخت ها و امکانات و تجهیزات لازم با هزینه هایی بالغ بر ٦ میلیارد و ٢٥٠ میلیون تومان در فرودگاه مهیا شده است البته با حمایت مدیران ارشد استان و همکاری مدیران کل گردشگری و میراث فرهنگی و حج و زیارت، برقراری مسیرهای جدید پروازی مورد درخواست مردم شریف استان همانند مشهد مقدس، کیش و عسلویه البته استقبال مردم از اینگونه پروازها شرط بقای و استمرار پرواز هاست و راه اندازی ورزشهای عمومی هوانوردی از برنامه های امسال فرودگاه یاسوج هستند.

وی ادامه داد: تلاش در جهت جذب سرمایه گذار بخش خصوصی بمنظور تاسیس یک ایرلاین استانی بنام (دنا ایر) با حمایت و همکاری استانداری محترم و تلاش در جهت جذب سرمایه گذار بخش خصوص به منظور راه اندازی صادرات هوایی با توجه به پتانسیل خوب استان در زمینه گیاهان دارویی و محصولات باغی و صنایع موجود البته با حمایت و پیگیری‌های مقامات استان از دیگر برنامه های ما در سال ۱۴۰۲ است.

مدیر فرودگاه بین المللی شهدای یاسوج عنوان کرد: وظیفه مدیران فرودگاه مهیا کردن امکانات و تجهیزات و زیر ساخت‌های لازم برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران گرامی است که الحمدالله به لطف خداوند و همت وتلاش مجموعه فرودگاه و حمایت مقامات ارشد استانی و نگاه ویژه شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی به فرودگاه یاسوج این مهم برای برقرای پروازهای داخلی وبین المللی مهیا شده است.

انصاری تاکید کرد: برقراری پرواز و افزایش پرواز اول بر می گردد به درخواست و استقبال مردم شریف و دوم باید از طرف مقامات عالی استان و نمایندگان محترم مردم شریف استان در مجلس از وزارت محترم راه و مقامات عالی کشور مطالبه شود که الحمدالله اطلاع دارم که استاندار محترم استان به شدت در حال پیگیری هستند و بنده نیز همسو با ایشان پیگیر هستم.

وی بیان کرد: امیدوارم با این همدلی و همگرایی که بین مدیریت فرودگاه و استاندار محترم هست سال پرباری را در صنعت هوانوردی استان داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha